Hoppbilder fr. i Lördags
I Lördags var det första gången jag fotade en hopptävling med min system kamera (Håller mej till islandshästar annars) men det var ruskigt roligt :) Det var tävling uppe på Ljungskile ridkludd så jag tog med min "fotolärling" *Host* o så fota vi hela dan :) Skulle gärna vilja ha lite komentarer o konstruktiv kritik på dom!
Bild 1. Svart ponny
haha bild 4 är underbart rolig :'D
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
1: Jag gillar ljuset och färgerna men skulle vilja ha öronen framåt. Den lilla röda skaken i hörnet stör lite.
2: Jag tycker om denhär bilden. Älskar uttrycket på hästen. Synd med bilen bara.
3: Lite för rörig bakgrund. Kanske mer luft framför hästen?
4: Denna är lite häftig, men jag tycker inte om den särskilt mycket. Ser för rörig ut för min smak.
4: Härlig bild som är rolig :). Synd på människoarmen bakom. Det är lite utfrätt på hästens mule.
Bra jobbat :D
*Putt* :) Mer komentarer folk!

#4 Är jätterolig (:
Första bilden är ju så söööt :D
#4 Är ju super häftig!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Verkligen fina bilder, vad är det för slags kamera förrutom att det är en systemkamera :)

#4 Häftig bild
#4 var jättehäftig! :)

Jättefina bilder! :) Det klias verkligen i fingrarna av att få fotografera nu då säsogen drar igång! :)

Bild 1. Själva bilden var fin och jag gillar ljuset, med det är något rött längst ner i vänster hörn som stör mej oerhört.
Bild 2. Lite mörk, och så gillar jag inte bilen i bakgrunden som drar till sig min uppmärksamhet.
Bild3. Jag gillar den inte särskilt mycket. Jag tyckte den var för rörig, men den var samtidigt ganska rolig.
Bild 4. Jag tycker det är synd att det står en människa bakom hästen som jag mörkte direkt, samt att det är något väldigt rött under rosett"flärparna", vid halsen. Annars var den jätterolig :D

Härlig bild. Synd att inte öronen pekar framåt. Det röda nere i ena hörnet stör lite, och bakrunden är inte världens bästa ;P Annars gillar jag den. Härligt ljus!

de va bild 1 ja komenterade där, glömde säga de xD

Bild 2 Det är ju min älskling Carmenzita! *avundsjuk* Lilla Ziitaa <3 

Härliga bilder :D
Bara så du vet har du stavar Ljungskile ridklubb = "Ljungskile ridkludd"… Lite småkomiskt..
Älskar bild #4
#19 Oj då xD Jaja, sån är jag