Hästpoträtt - Kritisera

Foto 1. Väldigt fin men du skulle kunna ge den lite extra mättnad och annars var det en trevlig bild. Jag gillar hästens uttryck och vinkeln du fotograferar i.
Foto 2. Fin men som i förra bilden saknas det mättnad och du skulle kunns beskära den lite. Pröva dig fram och exprimetera. Jag gillar inte att hästen har täcke på sig. Det skulle bli en helt annan bild isf. Jag tycker du fotograferar bra fast bu behöver mer mättnad och som sagt, exprimentera lite med olika bildredigerings-program.

Tycker båda är fint taget. Har inget direkt att kritisera. Älskar hästen i #0<33
#2 Tack för kritiken! :) Jätte roligt.
Ska genast se vad jag kan göra åt mättnaden.
I bild 2, ska jag beskära den mera inåt mot hästen eller hur menar du?
Ja täcket är jag medveten om att det förstör bilden lite, "/
#3 Åhh tack :) Jätte roligt att höra!
Ja den var underbar. har ett till kort på den som blev bra, men håller på att ta bort eltrådarna så den kmr någ in imorrn.

Skär av där den utåtvecklade delen av täcket börjar och fokusera på en bred bild med huvudet lite åt vänster. jätte fint annars :) tummen upp och vill gärna se resultatet när du har grejat lite. :)

snygga bilder
Fina bilder! :) Bra skärpa och färger, synd att hästarna har täcke på sig. Första bilden tycker jag skulle varit tagen i stående format, så att man inte ser mer än till manken. Den andra bilden kunde beskäras så att det blir ett huvudporträtt, vore finare enligt mig :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#6 Tack (:
#7 Hästen stod mitt vid eltrådarna (trådarna var väldigt höt upp, den översta passerade mulen) och täcket gick ned ända till knäna.. "/

#0 Tycker den var fin och, naturlig liksom. Känns liksom inte "ansträngd" men samtidigt vacker :)
#1 Helt okej.. Bra redigerat.
Photoshop håller på att krångla lite "/ så får se när resultaten kommer in men hoppas de är snart..