Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 20-tävlingar-och-utmaningar
Läst 530 ggr
Loviiisa
0

Resultat fotoutmaning #24

_

1:a - Alex med 'bebis bakom mamma'
"Ett mycket bra och stämningsfullt foto, där fölet har fullt med utstrålning tillsammans med försiktighet. Bilden har fokus dels på ett väldigt brett spektra av känslor samtidigt som den har en otroligt trevlig komposition och makalöst djup. Ett perfekt fångat ögonblick, sådant man njuter av att se."2:a - B.Jakobsson med 'första kyssen'
"En kort ögonblick, men ändå så stort. En omåttlig mängd charm fångad i precis rätt ögonblick, där man ser gemenskap och nyfikenhet i ett sådant närmande som bara föl kan. Att ponnyerna dessutom står så symetriskt gentemot varandra skapar en väldigt intressant åskådaröverblick."3:a - Monday med 'föl som lär sig äta gräs'
_"Bra fångat  i en scen som man kanske inte annars tänker så mycket på, tillsammans med en bra vald vinkel blir denna bild ett riktigt blickfång. Man blir glad av att se på den."

samt

-_ Ellsa _med ''trött efter allt bus'
_"Den här bilden har något väldigt speciellt över sig. Den kalla färgskalan är väldigt fångade och hästens uttryck som verkligen visar att som liten älskar man att busa; men man måste faktiskt vila upp sig igen"

_

Lininaa
0

Grattis!

Fiaa2
0

Grattis :)

Spader-EliN
0

Grattis!

Marija
0

grattis :D

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Lagerquist
0

Grattis grattis :D

AnnaJohansson
0

Grattis allihopa :D

Ellsa
0

Tack för den delade tredjeplatsen! :D

Stort grattis till er andra!

Saiop
0

Grattis :D

Twinlight
0

Grattis :D

neonrosa
0

Grattisgrattis!

Pedro
0

Grattis :)

/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se

Buuc
0

När börjar nästa tävling? :P

Alex
0

Oj tack! Och grattis till er andra :)

Och förlåt att jag inte gjort nån ny tävling, har vart borta ett tag och haft annat för mig. Men ska försöka starta en ny utmaning imorgon! Nån kan gärna få skicka mig ett PM ikväll så jag får det när jag kommer in här imorgon och blir påmind ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Alex
0

Fixade en nu istället. :P Ursäkta dröjsmålet, men nu är det fritt fram att delta ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

elinnn
0

Stort grattis :)

Thorsen
0

Grattis!

Katter3
0

Grattis! :)