Umeå
Någon som ska fota i Umeå eller Västerbottentrakten i vår, sommar höst?
Då kanske vi ses där och ge varann tips och idéer. :)
Jag kanske ska det :) Bor ca 15 mil söder om Umeå. Kommer kanske att fara dit på nån nationell hoppning :D

#1 Gud vad kul :D Kanske du kan komma på Umeå RF's nationella hoppning för häst 25-27 maj? :)
#2 Det kan jag säkert, men kanske bara en dag :/ Annars måste jag ta in på vandrarhem eller nått O_o
Bor i Sollefteå, rätt nära Umeå, så är det någon större tävling eller arangemang där så dyker jag kanske upp.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

#3 Ja kanske en dag :)
#4 Okej :D jag kan säga till!

Jag hade väl tänkt fota däromkring.
När är det utesäsongen börjar?

#6 Maj. :)

Okej :)
På nationella i Umeå lär jag dyka upp. Ska förmodligen även till Villvattnet, ev. Lycksele (som ligger rätt nära stället jag bor) och troligtvis till Skellefteå och Kågedalen också.
Lite oplanerat än så länge, men någon av Västerbottens tävlingar lär jag dyka upp på…

Kommer nog gå på någon tävling i Övik i sommar :) Är där då ! Troligtvis på travbanan Solänget :)
Jag bor i umeå :)

kommer nog och fotar & rider på natioenlla ponnydressyren :)
Jag vet inte men bor runt 13-15 mil från ume så jag skulle kunna om jag hade skjuts in till ume xD haha men kanske åker med nå jag känner som tävlar :P Jag kommer ju även troligen att åka till tävlingarna i lycksele då jag bor 4 mil utanför ;)
Bor i Sollefteå precis som Marija. Så jag kanske kommer upp någon gång :)
#14 Ska du någonstans ska jag 8>
jag känner nämliiiigen folk i umeå! Hah! 8D

#9 Vad kul, då ses vi! Om någon kommer och hälsar så kan det vara jag :)
#11 Va kul! :D
#12 Ja jag vet^^
#13 Nämen gud vad roligt! :D :D
#14 Kom jättegärna!
#15 Vilka dåå? ^^
#16 mammas och pappas kompisar x)

#17 Okejs :D
Ellsa, du får säga till om det är något roligt där uppe! :)

#19 Ja, det är tävlingar ganska ofta :D
Jag kommer troligen att fara upp dit på några tävlingar i sommar. Dom som jag vill fara på är 9-11/5 och troligen den som är i april om den hålls utomhus. :)

#21 Vad kul :D
Jajjemen! Vi kanske ses där då. Var du där någonting förra året?
Fressten kommer nog på nn tävling som är på Forslunda eftersom jag vill kolla in skolan ^^,

#23 Ja på nästan varje tävling! :)
#24 Vad jag vet så är det inga tävlingar i hoppning eller dressyr iallafall!
Ellsa, har du någon aning om vilka tävlingar som kommer att arrangeras i Umeå?
#27 Jaha, vad roligt! :)

#26 http://www2.ridsport.se/vasterbotten/t2.aspx?p=1408026 är länken till Västerbottens tävlingstermin :D
Jag tycker att ni ska komma till lse 13-15 juni och fota dressyr med moi :P hahaha

Majtävlingarna på Skellefteå ridklubb burkar vara roliga att fota :)