Redigera bilden
Hej!
I somras när jag var och hälsade på min förra foder häst och hennes föl Joystick tog jag en massa bilder. Joystick var förövrigt en jättesöt liten svartskäck hingst e. JoyToy v.st Berknes.
I alla fall så fick jag bland annat bilden som jag har bifogat och jag tycker den är ganska fin och skulle mer än gärna via ha kvar den då jag tycker att den är ganska cool också.
Med ha kvar den menar jag att för några månader sen var vi tvungna att ominstallera hela datorn och därmed försvann alla bilder. Men på msn hade jag använt bilden som visningsbild och där finns den ännu kvar, men skulle dock vilja ha kvar bilden på själva datorn också.
Så nu tog jag och printade en konversation på msn och skar ut bilden på joystick, men som väntat blev det dålig kvalite.
Så jag undrar om det är någon som skulle vilja redigera den lite gran så den ser bättre ut och så att det blir bättre skärpa? :)
Mvh. LovisaBee

nej vad liten den blev :( buhu, finns inte så mycket att göra då :( :(

Man kan inte ta bort, man får bara skriva. ex dubbelpost som det vart dubbelt av, rätt mej vid fel ? :)
Bilden är för liten för att redigera :/

På tok för liten för att redigera :/

#7 Den ser ju utsmetad ut!

#5 när jag redigerade den, så blev den stor. Testade aldrig att klicka upp den sen i ett visningsprogram, utan lade ut den direkt. Sedan när jag klickade upp den här, så såg jag hur liten den var.
#7 Lite kritik på redigeringen. Ser väldigt utsmetat ut, liksom luddigt, och det verkar som om du bara gjort en svart prick i ögat?! Testa med röda ögon verktyget istället, fungerar mycket bättre.

Det gick Ju ganska Bra ;D