Kameran
Jag håller just nu på med en teknikuppgift som ska vara inne på onsdag. Jag ska skriva ett arbete om kameran och behöver lite hjälp med dessa två punkter:
- Beskriv hur du tror vår värld hade sett ut idag om denna uppfinnig aldrig uppfunnits. Du ska oxå ange vad det var som gjorde att denna upfinning blev till, med andra ord vilka behov som ligger bakom. Fundera oxå på vad som gjorde att utvecklingen av upfinningen var möjlig. Dessutom är det viktigt att fundera på om din uppfinning ändrats eller inte sedan den upfanns och i så fall vad detta beror.
- Skriv vilka för- och nackdelar vi människor och naturen har givits i och med att denna uppfinning finns.
Skulle vara jättesnällt om ni kunde skriva en rad eller två. (Gärna mer ;P) // Anna

Putt ^^

första punkten är juu vad du själv tror det kan ju ingen annan hjälpa dig med.

Nej, asså menar inte så. Utan att ni får gärna säga vad ni tycker, så att jag kan braonstorma sedan xD Har ju redan en del, men känns som jag saknar lite.
Jag håller på med ett liknande arbete men vill tyvärr inte ge ut mina åsikter riktigt… Känns som du behöver fundera själv på vissa punkter för att du själv ska förtjäna det högre betyget.

Jo, asså har mycket fakta. Men det känns som jag saknar något, punkt 1 har jag gjort. Men på punkt 2 är det svårt, eftersom det finns så mkt. Känns som jag glömt något där och skulle behöva mer punkter så att jag sedan kan gallra.
Så det är inte riktigt hjälp jag behöver, bara mer punkter som jag kan använda när jag brainstormar ;) Verkar inte som om någon fattar, så jag lägger lika väl ner tråden..
#7 Kan bara hålla med 8>
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

#7 & 8 Det var det första jag tänkte på när jag började x'D

Vilken rolig uppgift :)