Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 03-kritik-porträtt
Läst 434 ggr
Saiop
0

Fotade två av hästarna

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fotade två av mina hästar häromdagen! Skriv gärna komentarer och berätta vad du tycker är bra med bilderna och vad som är dåligt! Ge gärna tips på hur jag ska göra bilderna bättre till nästa gång :)

Bild 1

Saiop
0

Bild 2

Saiop
0

Bild 3

Saiop
0

Bild 4

Anna
0

Jättebra att du gått ner i hästarnas nivå! =)

Skulle vilja se ett piggare uttryck i samtliga bilder, öronen framåt osv.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Kattapult
0

Håller med Attlid om detdär :) På 1an o 2an är det lite för röriga bakgrunder. :)

Marija
0

Jag håller med #4. :)

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

denisesalomonsson
0

håller med ovanstående :D

Muwrat
0

fina bilder men jag tkr det ser komiskt ut att hästarna är klippta i pälsen halva hästen spec. på såna små och lurviga x'D fast vintern är ju inte bästa tiden att ta kort på små lurviga klippta hästar x)

[VictoriaR]
0

Fina bilder.4-an var helt klart en favorit!                                  Tycker att de anndra bilderna var lite röriga och utrycket på hästarna kunde varit lite mer intressankt:)

som #8 sa så ser ponnyerna lite roliga ut,pälsen får de att se mycket tjockare ut..;)

CoNo
0

Bild 1: Jag gillade hästens uttryck. Men bakgrunden var väldigt rörig och själva bilden rätt så mörk. Och det hade varit bättre om hästen stått med det bakre benet fram, den ser ganska "stängd" ut nu och man kan få känslan av att den står med rumpan lite vänd hitåt. Men jag gillade vinkelt och som sagt uttrycket, det passar på den lilla ponnyn :]

Bild 2: Väldigt mörk, hästens huvud syns knappt och delar av föraren står med. Det hade varit bättre om h*n backat något steg så att hästens huvud varit fritt. Bakgrunden är inte såå störig här, men det hade varit snyggare om ni stått längs med asfaltskanten, så att brädan som ligger där inte kommit snett igenom bilden. Men hästen står fint med benen och även här är vinkeln bra!

Bild 3: Denna bilden var jättefin, förutom det tråkiga uttrycken ifrån hästen. Men bakgrunden är finare här!

Bild 4: Bra benplacering och fin bakgrund. Dock hade jag velat ha lite mer luft framför hästen och ett piggare uttryck. Fin pålle du har btw :D