Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 09-fotoutrustning
Läst 300 ggr
majaaa
0

Canon EOS 350D

Hejhej! (:
Jag ska kanske få en Canon EOS 350D, och undrar nu vad ni som har en 350D tycker om kameran. Jag har testat den i butiken, men jag vill veta mer om vad andra tycker om den.

Ellsa
0

Som emelie. har sagt så kan du använda dig av sökfunktionen för att hitta trådar med EOS 350D istället för att skapa nya trådar.

Isak
0

Jag har en 350D och är bara nöjd med den. Kanske något lite ut vg men har aldrig testat utan. Bra utbud av optik ocg en riktig kanonkamera som man kan utvecklas med.

Vänliga hälsningar

Alexander Isaksson

gigytffyvbk
0

håller med #2

ElinSvensson
0

#2 håller med, men har dock aldrig tetsat med vg, men funderar på att köpa in, då dom flesta säger att det blir som en annan kamera ;)

Marija
0

Förlåt mej för att jag kapar tråden, men vad menar ni med vg?

Har en liten teori om att ni tryckt på fel tangent (b och v är nära varann) och kanske menade bg, batterigrepp? ;)

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

ElinSvensson
0

batterigrepp, vertikal grepp ? (trodde jag du menade) är inte detsamma sak, eller jag har hört båda ^^ :P

Marija
0

#6 Jaha på det viset ^^ Har faktiskt aldrig hört vertikalgrepp.
Då var jag ju helt ute och cyklade…

Marija
0

*dubbel*

ElinSvensson
0

#7 jag har hört det, och uppfattat det som samma sak som batterigrepp, men jag kanske har fel då ? :P

Magster
0

Otroligt mångsidig kamera tycker jag, lätt att hantera och inte så stor och maffig som t ex Nikons. :)

Otroligt bra kamera som passar dom alldra flesta hobbyfotografer! :)

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

sofijaarvidsson
0

Jag har en Canon 350D och jag är väldigt nöjd med den .. Har också ett objektiv till den .. =)

Isak
0

Fördelen med Canon är att det finns ett stort utbud av objektiv, både i affär och på begagnatmarknaden.

Vänliga hälsningar

Alexander Isaksson