Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 03-kritik-porträtt
Läst 341 ggr
MLAfoto
0

Vårporträtt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Häromdagen var det strålande väder och jag gav mig ut och fotade. Nu vill jag gärna ha kritik på två porträttbilder som jag blev ganska nöjd med själv! Tyvärr hade hästen dock både grimma & täcke. :/

Fuji Finepix S5700

Bild 1

MLAfoto
0

Bild 2

CoNo
0

Riktigt fina! Hade det varit lite nyare och renare saker på hade det sett ut på pricken som en hööks-reklam ;D
Har inte mkt kritik, förutom att jag skulle vilja se lite mer hals på bild 2. Men annars, bra jobbat! :D

MLAfoto
0

#2 OJ! Tack så mycket, :) Jo, jag vill också se mer hals men jag beskärde där för att det var en del störmoment där sen kom täcket med då. :P var det dumt? jag kanske ksa försöka klona bort det och jag får helt enkelt ta att täcket kommer med? Vad tycker du? :)

CoNo
0

Jag tycker inte att det skulle göra så mkt om man såg täcket faktiskt! Du kan ju testa lite :P

Ellsa
0

Fint =) Tycker om vårfärgerna. #0 Är lite rörig.

MLAfoto
0

#4. Okej! :)

#5 Tack, på vilket sätt då? :)

Ellsa
0

#6 Lite mycket med grimma, grimskaft och täcke tillsammans.

karinlindberg
0

Jag tycker bild 2 blev bättre såhär, men många tycker nog att jag grejat för mycket med färgerna.. Kan inte hjälpa det, är inne i en sån.. "fas" nu, när jag tycker det är fint :)

MLAfoto
0

#6 Jag hade faktiskt bilden utan täcke först men jag ångrade mig och beskärde om den. :P Kan lägga upp bilden utan täcke också. Bättre så?

#8 Det var fint! :) Fast det var liite för mycket grönt i bilden för att passa min smak. :)