Arabporträtt - kritik?

riktigt söt häst gillar bild 1, bra att han hade öronen frammåt och så såg han lite bussjuk ut på bilden ^^
p.s, synd att delen av andra hästens täcke syndes i kanten, med det är lätt att klona bort :)

#2 Tack :)
#3 Ska fixa det :)
Mer kritik?
#0 Fin bild, hästen har ett vackert och piggt uttryck. Men jag tycker att du borde beskärt den stående, tycker också att den känns en aning gul. Annars jättefint, jätte fin häst också. :)
#1 Charmig bild. Jag skulle nog beskärt lite tajtare runt hästarnas huvuden. Även denna liiiite gul. Annars snyggt fångat, bra jobbat! :)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Tycker att #6 var för tight beskuren i underkant och aningen lila..

#5 tack för tipsen, jag ska jobba på ;)

#6 du glömde bort ögat som är den viktigaste biten av hästbilder, nu ser ögat bar ut som ett svart hål. samma sak med orginalbilden ögat är för svart.
Jag vet inte riktigt men jag hade nog beskurit #0 stående ;) Fina bilder btw!

#9 Orginalbilden är oredigerad, vet du hur man gör för att få mer blänk i ögat? :)
#10 Tack!

Lägg in det med PS

#12 Jag äger tyvärr inget Photoshop, men tack ändå :)

Jättehärliga bilder, #0 har liite för mkt luft på kanterna, tycker jag. Men #1 är charmig!

#14 Tack :)

#16 Snyggt redigerat ;D
#17 Tack :)

Den första bilden blev bra som #16 redigerade den.
#1 var också fin. Men jag skulle vilja se att du klonade bort det blåa och det röda på vänster sida om hästarna och kanske framhävde färgerna en aning mer.

#20 och #21 Snyggt :D