Ett fint porträtt. Kanske lite mörk just i ansiktet, runt ögat. Skulle vara intressant att få se bilden beskuren stående. Du har fångat ett fint uttryck, tycker också att det är charmigt med höet. Ska jag vara petig så skulle det ju varit toppen utan täcket, men självklart inget du kan påverka, ev. sänka mättnaden på det.
Bra jobbat =)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Ska fixa lite mer och posta den här igen :)
#3 Mycket bättre. Fint. :)
Tacktack :)
någon mer komentera? ^^
#6 Fint fångat. Skulle vilja ha lite mera förgrund. Vet ej om det är skärmen som är mörk, men hästens framben smälter ihop, och även öronen är rätt mörka. Bra jobbat!
#3 Tycker att halsen känns lite avklippt ,annars gillar jag den bättre än #0. :)
#6 Som Marija säger så smälter hästens framben ihop.
Annars mycket fina bilder. :)

#0: Hästen har ett härligt uttryck, tycker det är lite för mycket luft åt höger. Lite kvadratisk beskärning. Hade varit bäst om grimman skulle varit borta, täcket gör inte så mycket, hästarna har ju oftast täcken på vintern!
#6: Tycker hästen har ett fint uttryck här också, steget var också helt okej.Bakrunden var lite rörig med alla stolpar.Även här att beskärningen är lite för kvadratisk för min smak. Tycker att vissa delar på hästen vart lite mörka & otydliga, smälter in lite med skogen i bakrunden!
Bra jobbat! :)
Okej, tack :)