Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 12-uppdrag-bildförsäljning
Läst 1317 ggr
camillaabrahamsson
0

Bildförsäljning

Jag funderar på att börja sälja bilder, men jag vet inte om mina bilder är tillräckligt bra…Tycker ni att jag ska börja med fotouppdrag och bildförsäljning och sånt nu eller ska jag vänta tills jag blivit skickligare så folk inte blir besvikna? Ursäkta psykofrågor o__o

Anna
0

Svårt att säga när man inte sett dina bilder.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

elinnn
0

Lägg gärna upp någon bild.

Magster
0

Det skadar ju inte att testa, visa dina bilder för dom som är intresserade och disskutera sedan pris och och dylikt med dom så dåba blir nöjda.

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

camillaabrahamsson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Exempelbild

camillaabrahamsson
0

Exempelbild

camillaabrahamsson
0

Exempelbild

Migoff
0

Jag tycker du ska bli bättre och få in tekniken först. På din första bild tex så är hästen i mitten av bilden, de ser inte så bra ut och i andra bilden är färgerna halvbra och bakgrunden drar blicken ifrån sig. Träna ett tag till så är du säker på att kunderna blir nöjda ;)

Anna
0

Tycker också du behöver lite mer träning först. Man blir aldrig fullärd, men vill ju leverera så bra foton som möjligt till sina kunder! Det är ju inte bra om man börjar sälja bilder för tidigt och sedan blir kunderna missnöjda.

annaattlid.se

Cavello
0

Tycker det ser fint ut men träna kanske aning mer så att inte kunderna blir missnöjda.

Marija
0

Håller med föregående.

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

camillaabrahamsson
0

Okej tack :)

Anna
0

Glöm inte bort vår artikel om just bildförsäljning.

annaattlid.se

camillaabrahamsson
0

#12 Tack, ska ta mig en kik :)