Solen och Tissout

Jag tycket att du har fått fina färger i dina bilder. Dock var det synd att man ser stängsel och i bild #0 se man Eltrådar ( förlåt, hade hjärnsläpp) Annars så gillar jag dina bilder skit mycket. Bra jobbat!
#1 Är jätte vacker! Ännu bättre hade det blivit om inte trådarna varit med. Men färgerna är jätte mysiga, och hästen är ju ursnygg! En sådan bild man vill ta fram en kall vinterdag ^^
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Vad kul med så fina kommentarer! Tack!! Ja jag är absolut ingen mästerfotograf, jag bara "tog bilderna" utan att tänka särskilt mycket… 
Wow vilken snygg häst!

Snygga bilder, oj vad man börjar längta till sommaren!

Wow vilket Bete :D med sjön och allt !

ursnygg häst :D
Wow vilken snygg häst! :O

¤ 10 och 11: wow, tjusigt! :-)

Jättefin häst! Han ser ut att njuta

Wow, den svarta är verkligen urtjusig! Ser nästan lite overklig ut, som en sagohäst ^^

Tack så mycket! Ja han var verkligen en vacker herre och jag saknar honom jättemycket. Han var hingst men en väldigt ärlig och trevlig hingst. En sån där häst man bara får tag på en gång i livet…!
Ursnygg verkligen!
Gud vilken snygg häst :D
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus
Jag tycker att det var fina färger i bilderna, speciellt med vattnet i bakgrunden. Men jag måste hålla med om att stängslet är lite ivägen. Men oooh vilken sommarkänsla man får, jag vill bara ha sommar nunununu.