Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 03-kritik-porträtt
Läst 461 ggr
Draumur
0

Islandshästar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer några bilder som jag har tagit iväg och skulle gärna vilja ha kritik på. De är rätt små, skriver när ni kan börja kommentera.

Draumur
0

Bild 2

Draumur
0

Bild 3

Draumur
0

Bild 4

Sista bilden nu kan ni börja kommentera.

Klasselover
0

Lite slarvigt, men jag tkr att 1-2 är för tajt beskurna. Gillar den sista bäst! :)

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

neonrosa
0

#0 Gör sig bra i svartvitt! Beskärningen är lite tokig, men annorlunda och den skulle fungera bättre med lite mer luft till höger och underifrån.

#1 Alldeles för tajt beskärning. Eftersom bilden är så liten tar loggan rätt mycket uppmäkrsamhet. Öronen framåt hade varit bättre!

#2 Gillas! Lite mer kontraster och mer luft ovanför och lite mindre underifrån och du har en kanonbild.

#3 Min favorit. Ponnyn har ett piggt och intresserat uttryck vilket alltid är bra! Det enda som inte är topp här är nog det till höger om ponnyn i nederdel som jag finner störande, men inget jätteproblem. Loggan tar lite för stor uppmärksamhet även här.

Draumur
0

Tack för kritiken.

De är kanske lite för tajt beskurna , har en standardlogga som jag använder som är så stor och blir lite väl stor på småbilder, ska tillverka en mindre.