Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 04-kritik-hästsport
Läst 646 ggr
Polenta
0

Kritik - Travhäst in action

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte slänga upp 2 bilder, börjar med ett kallblod på Dannero.

Bild 1

- Beskuren, ram och text.

Polenta
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bild 2 - Erik Ennoble

- Beskuren, ram och text där med ..

Anna
0

#0 Tycker jag är riktigt, riktigt bra!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Ellsa
0

#0 Härlig fartkänsla, bra del i steget =)

#1 Något vanlig kanske och lite tråkiga färger, men bra fångat.

Mari
0

#0 Riktigt bra! Fast ser lite konstigt ut alldelens vid hovarna :)

#1 Denna gillar jag också fast tycker att lyktstolpen i bakgrunden stör nå fenomenalt mycket :(

Travbilder är riktigt coolt :D  Tycker du gjort det bra!

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Polenta
0

#2 Tack ! :)

#3 Jo, den sista bilden är väl kanske lite .. hm, vanlig och tråkiga färger, men jag gillar ändå bilden .. :) Lite action i den ;)

#4 Tack ! :):) Det där konstiga vid hovarna på den första bilden är det jag som "fixat" .. tyckte den var lite oskarp .. men det vart inte så värst bra när jag la till skärpa ..men jag brydde mig inte om att ta bort de :) Och på den andra bilden, stolpen .. jag vet, den stör enormt mkt .. :/ Men jag var precis på väg därifrån, men fota ju som vanligt ändå, ren vana när en kuse springer förbi xD

Zabbio
0

Hade försökt lägga liiiite, liiite skärpa på huvudet på bägge bilderna (skärpe tokig) men snyggt fångat!^^

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Polenta
0

#6 De kan jag hålla med om .. :) Men min kamera strejkar lite grann när de gäller skärpan nu .. vet inte varför :/

Tack ! :)

Buuc
0

Båda bilderna blev hur häftiga som helst! Hästen svävar ju i bild 2! :) Visst blev färgerna och bakgrunden lite tråkiga, men annars så vart bilden jättefin! :)

Kattapult
0

Tycker #0 är jättefin. I den andra bilden är det synd på lyktstolpen. Skulle vilja ha liite mer luft framför hästen också. :)

Josefinee
0

#0 är superfin! Skitsnyggt när bakrunden är helbrun, så fin bild att skärpan glömms bort! Stör mig dock på bruset som jag antar kommer från pålagt skärpa (?) vid hovarna.

Zabbio
0

#7 *host*photoshop*host* x)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Mariaairam
0

#0 Vet du vad hästen heter på första bilden? *nyfiken*

Polenta
0

#8 Tackar :)

#9 Ja, jättesynd på lyktstolpen, men ja gfår skylla mig själv, jag ställde mig så dumt, :P

#10 Jag håller med där, tycker den bilden känns, härlig på nåt vis, man tänker inte riktigt på skärpan .. :) Och ja, det är lite pålagd skärpa, men de vart inge vidare bra ..

#11 Jo ja vet, men det jag menade med de jag skrev i #7 var att min kamera strejkar lite med skärpan, jag provade att leka lite i PSP .. men det vart inge vidare bra och jag orkar inte ändra tillbaka. :P

#12 Hm .. jag ska kolla upp de :P

Polenta
0

#12 Terra heter hästen :P

Mariaairam
0

#14 Aha.. :) Den har både Pilmin & Alm Svarten i sin stam. Ett av stona i stallet har Pilmin och den andra Alm Svarten.. :P

Tovig
0

Hästen har himla fin stam, men kanske lite gammal. Skulle vara 3vlig att avla på! :D

Mariaairam
0

#16 Håller med, fin stam!