Förslag: Månadens medlem!
Tycker att det kunde var lite skoj med en liten "tävling" som Månades medlem. Att man i slutet av en månad (eller i början?) får nominera någon (ej sig själv) som man tycker skulle bli månades medlem (t.ex någon som har gett mycket konstruktiv kritik den senaste tiden eller har tillfört sidan någon extra ect). Sen får väl förslagsvist sitevärden/medarbetarna välja bland nomineringarna…
Terrible idea?
Det tycker jag låter som en kanonidé! Absolut något jag kan tänka mig att införa på sajten. Ska höra med Emelie och Maggan också :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Jippie :) Har funnit på andra forum jag varit aktiv på och det är ju alltid kul att få lite ära för att man gör någonting bra :)
Det låter bra tycker jag (:
Bara inte folk tar illa upp om dom inte bli nominerade.. Men tycker inte att det borde vara något problem på den här sajten? Jag tycker vi har ganska bra sammanhållning här ;)

Ja, det skulle vara jättekul =) Fast jag skulle tycka det var roligt att t.ex ca 3 stycken aktiva medlemmar (som bildar en liten grupp/jury) här inne fick hålla i den tävlingen och att alla fick nominera och sedan går den lilla gruppen/juryn ihop och bestämde vem som "vinner"! Ett förslag iaf :)
#3 Det smartaste vore iof att nominera i pm, så att man slipper allt tjaft om vilka som blir nominerade och inte. (självklart ska motivering vara med). Och sen publiceras resultatet med motivering till.. det är min åsikt iaf :)

#5 Det tycker jag låter bra! Så att ingen känner sig utanför!
Men det kunde vara kul att någon annan än sajtvärdarna eller medarbetarna höll i denna tävling, så det blir lite spridning :)
#6 Jo, det kan ju vara smartare med några tävligsledare som håller i det hela, så att vi inte tynger ner våra Medarbetare med alltför mycket arbete!

#7 Precis =)
Kankse man kan göra så att anna emelie och maggan är juryförsta gången, dem väljer tre av dem nominerade och sen får vi medlemar rösta på demtre. Och dem tre bildar också nästa jury? Sen kam man ha så att man inte får rösta på medlemmarna i Juryn så alla får lika chans? Låter det som ett bra förslag?
Det låter som en bra idé det med Månadens Medlem och med att skicka in sin röst i PM.
#9 Jag tror det är lättast att ha några som är intresserade av att hålla i tävligligen är "dommare" permanent.

Tycker det skulle vara jättekul!
#5 Det lät väldigt smart!
#4 Hur kommer man fram till vilka det blir? Frivilliga, röstning? (:

#13 Gruppen/juryn? Typ att man anmäler sitt intresse till Anna eller Emelie som sedan bestämmer gruppen eller så gör man så som E-Lingman sa!

Låter som en kanonidé. Inte mig emot att lära känna alla andra bättre (:

En kanonidé tycker jag..
/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se
Låter jättebra

Jag tycker det låter som en jättebra idé!
Toppen !
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Låter som en fin idé

Vad tycker Emelie och Anna nu då? :) Blir det något?
Jag är helt för!
Har inte pratat med Emelie än, hon är nog nyss hemkommen från Strömsholm och kanske lite för trött för att diskutera ;)

Kanon bra ide! :D
Tycker att det verkar som en kanonidé :)

Kanonidé
Wow vilken respons! Jag är otroligt glad att så många var med på idén! Nu är det bara att vänta och se vad våra kära Medarbetare bestämmer ;)

Vilken kanon ide !
Hur blir det med där här nu? Nyfiken som tusan :D
Jättebra idé! :)
Jag undrar också hur det går med det?
Det blir av! :) Vi kommer att hålla första omgången i december, och återkommer då med regler, hur röstningen kommer gå till etc.
#31 Härligt!
#31 Vad skojj! :)
#31 - Super =D
Great!
Javisst! No problemas. :)
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Superb. Nu är det bara och vänta tills man blir utnämnd då. ;P
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson
OMG! Någonting jag "kommit på" kommer att finnas på forumet! Snacka om surrealistiskt!
Puttar lite på den här tråden. Hade själv glömt bort den, och det kanske fler har gjort. Kommer reglerna i slutet av december?
Vi tänkte börja med det här i januari 2008, som en nyhet för det nya året =)
#41 Okej :)

Väldigt bra idé ;D Det kanske får oss på Hästfoto att bli mer "sammansvettsade" ? (:
TUMMAR UPP
Hur blev det nu? :) Det har varit januari, men det verkar som om februari och mars hoppades över..?
Vi stängde ner tävlingen eftersom ingen visade intresse i den.

Kan vi inte prova igen?
jaa, ja tkr ocksp vi ska prova i gen! :D
Ärligt talat vet jag inte. Det ligger mycket arbete bakom en tävling, planering osv. Och när vi provade i januari månad var det typ bara 3 personer som deltog, ingen annan verkade bry sig nämnvärt.
Tråkigt när de är så :/
Men tkr till fullo att det nog är värt ett test till!
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se
Ni får försöka övertala mig ;)
Jag är för en ny omgång, eftersom vi sen tidigare har satt ihop regler etc är det ganska lite jobb.
Ifall någon/några av mina Medarbetare har lust att ta hand om den tävlingen själv, dvs sköta allting som har med tävlingen att göra så är det OK för min del! Har bara inte riktigt tid själv för en tävling till.
Kom igen ngn Medarbetare =D
MVH
Jag kan sköta allting, drar igång med den första april (det är inget aprilskämt ;))
:D

#55 Bra!:)

#55 Jag vill oxå va med ju. :(
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson
#58 hähähäh, e du lite avis? ;)
#58 Du, Lina och Matilda får givetvis också hjälpa till ;)
#60 Jag är gärna med på det ^^
#55 Toppen :)

#59 Nädå, inte alls. Kan starta min egen tävling; Månadens beundrare :)
#60 Räkna med mig Em :)
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson
Jättebra ju! Då får ni gärna sköta månadens medlem så tar jag hand om fototävlingarna, är det OK för er? =)
Javisst, men jag tycker att vi alla ska hjälpas åt att välja ut finalisterna till fototävlingarna.
Ja, självklart, syftade mer på att jag fixar röstningarna och trådarna o allt det där ;)
Jag är gärna också med på Månadens medlem :)
Vad roligt! Ska fundera ut vem man ska nominera nu då.. xd
MVH
Vilken kul tävling :) Men vem ska man skriva till o man vill nominera någon?
#69 Allt sådant för du reda på när tävlingen drar igång.
Medarbetare, hur går det? =) 1a april idag. Blir det något?
Är också med om det blir ngt.
Emelie skrev ju att hon skulle dra igång det 1 april, så förhoppningsvis gör hon det ;) Men det verkar inte som att hon är inne just nu…
Är på g ;)
Nominera nurå barnen xd jag har redan gjort D:
MVH