GP Ponnyn
Jag var där, dock som hästskötare åt en kompis så det blev inte så många bilder.

#1 tror att jag såg dig, vid framhoppningen. Haha, jag och Karin stod och fajtades om att ta kort med våran lilla fjutt-kamera, och du stod där med ditt mega-objektiv ^^ haha, kände mig inte lite mesig! :)
Bifogar en bild, inte särskilt bra, men det var så kallt att jag orkade inte riktigt försöka :S

#1 Haha, jo tror faktiskt att det var dig jag o Annika såg :) Först vid framhoppningen stod du och en annan tjej där med megaobjektiv (jag och Annika hade svea- respektive GBG horseshow-jacka på, och minikamera om du kanske såg oss :P) och sedan en annan gång när du ledde fram och tillbaka en ponny utanför framhoppningen.
Vi var mest där för att vi fick veta att en tjej vi träffat skulle kvala, så vi ville se hur det gick för henne :)
Hur gick det för ekipaget du var hästskötare åt? :D
Jag tror jag såg er ;) Såg väl lagom fräsch ut i stallkläder och efter att ha varit uppe sen halv 7, eller halv 6 vintertid, haha.
De kom fyra i L:Bn av ca 60 starter, men ett stopp i kvalet.

#1 Lite bilder blev det väl ;D Visa :)

#2 det står en fotograf i bakgrunden där ;)

#7 Är det du? =D
#6 Visar några under kvällen eller morgondagen ;)

#9 ja gör det!

#8 hehe, nej.. (kände inte för att åka 50mil dit ;)) närå.. men bara undra, det Kaan vel varit någon inne här kanske?

#11 Jaha haha okej ;)
Satsar på GP ponnyn =)

#13 Hur menar du nu? Att du vart med och tävlade? :D

Min kompis var och tävlade för GP-ponnyn.. Ngn kanska har fångat en bild på en C-ponny ? Skimmel och namnet på den är Greytime, ryttaren Charlene Axelsson ..
Hon kanske skulle vara intresserad av att köpa ^^
Josefinejumpforjoy.blogg.se

#15 Vet du möjligtvis något om hur hennes utrustning såg ut? Eller vilken färg hon har på håret eller något.. Det var massvis med skimmlar :P