www.malin-trotsig.webb.se
Har nu fixat till hemsidan efter ett lååångt uppehåll. Nu är den mer inriktad på mångsidig fotografering och inte bara hästar.
Den är inte klar; information, startsidan, priser och portfolion ska fixas. Dock så behöver jag lite tips på hur jag ska lägga upp portfolion och vilka kategorier jag ska ha.
Tar gärna emot konstruktiv kritik :)
Jag tycker att sidan ser kanonfin ut hittills :) Jag tycker dock att teckensnittet på antal besökare kan bytas ut, kanske till det i menyn?
Tackar :)
Jo, stör mig också lite på det men vet inte hur man fixar till det. Använder html till texten och css till länkarna och vet inte hur man skriver texter med css.

jätte fin sida , jämförts med mig :(
Om du bara skriver innan besökaretexten så borde det fungera, tror jag. Fast html fungerar inte alltid som man tycker att det borde :p
#3 - Man utvecklas med tiden :). Tro mig, när jag började med min sida förra året så såg den rentav FÖRSKRÄCKLIG ut. Men efter ett tag lär man sig mer och mer :)
#4 - Jamen, visst det har jag provat men det blir inte samma storlek på texten :)
Sen måste jag säga att jag älskar din sida Emelie <3
Jaha, nu fattar jag! Tror jag (blond+trött=talar för sig själv)… :p Testa att klistra in detta i csskoden (och se till att besöktexten ligger inom två bodytagar):
body {font-family: century gothic; font-size: 12px;}
Oj tack, vad glad jag blir 
Får se om det vill funka för mig. Är inte så skillad på det här x)
Dessutom är jag blond.
Ngn som har lite tips på hur jag kan lägga upp portfolion? Är helt torr på ideer själv.

#8 Lightbox är snyggast! :)
#9 - Hur ser det ut då :)?
#10 Jag har ett lightboxgalleri på min hemsida (www.marijapejic.webb.se). Ibland strejkar det, det är nog den enda nackdelen som jag ser med Lightbox. :)
Tycker förövrigt att din hemsida ser väldigt bra ut hittils! :)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
#11 - Snyggt. Helt klart ngt för sidan. Hur skaffar man det? Är det gratis eller kostar det ngt?
#12 Inte den blekaste aning. Det är gratis, man måste ladda ner det tror jag, men är inte helt säker. Sara har kodat mitt (neonrosa här inne).
Har nu suttit nonstop och fixat med hemsidan i några timmar. Trots det så är det faktiskt bara galleriet jag ordnat.
Portfolion är uppdaterad med bilder (många fler kommer komma under veckorna).
Vad tycker ni?
Ser finfint ut. Gillar galleriet starkt, kanske några fler bilder bara?
Jag är intresserad av länkbyte, www.mphotograph.se
#15 - Tack :). Bilderna är på min andra dator men jag kommer lägga in fler under veckan.
Javisst är jag med på ett länkbyte. Skriver in dig nu.
Jag gör också gärna ett länkbyte om du är intresserad :)
www.marijapejic.webb.se
Gillar galleriet också :)

Även jag är intresserad av ett länkbyte om du är det?
www.sofianordin.info.se
Förövrigt är galleriet snypersnyggt, ser fram emot mer bildef ;)
Uppdaterat sidan lite:
- Fixat med galleriet.
- Lagt in nya bilder i Hästporträtt, Ridsport och Fria hästar.
Länkbyten:
- Matilda Andersson: Ser att du inte lagt in mig än, var vänlig och skriv in länken annars tar jag bort din länk från hemsidan :)
- Sofia Nordin & Marija Pejic: Javisst kan vi byta länkar. Lägger in er imorgon eller på onsdag :)
#19 Jättefint, din länk är uppe!
#19 Din länk ligger uppe nu!
Lagt in allas länkar nu.
#21 - Toppen :)
Uppdateringar
- Lagt in nya bilder i alla gallerier, dock inte fria hästar.
**Behöver lite råd
**- Ska försöka skapa en prislista då det är en av två sidor som inte är klara men jag har noll koll på vad jag borde ta betalt. Förut har jag tagit 200 kr för praktiskt taget 300 bilder på en cd-skiva, verkar rätt ynkligt när jag ser andra fotografers priser. Vill inte verka för dyr dock. Ngn som har lite råd?
- Tkr startsidan känns tom, ska jag sätta in en svartvit bild?

Jag tycker sidan är jättesnygg, men tycker samma som emelie. #1 att teckensnittet på antal besökare borde bytas ut till samma teckensnitt som menyn och rubrikerna. Blir ett bättre helhetsintryck då ;)

Superfina bilder! :)
#23 - Personligen gillar jag den bättre som den är :)
#24 - Tackar ^^
Jättesnyggt :) är intresserad av ett länkbyte www.johannasarkar.se
Johanna - Instagram
Tycker det är en snygg och stilren sida men jag tycker man får klicka väldigt mycket tex Portfolio - hästar - ridsport - nr. Fånigt kanske men det känns som om man aldrig kommer fram…
#26 - Superfin sida, har lagt till dig i listan nu :)
#27 - Känner lite detsamma. Ska fundera ut ngt enklare sätt, samtidigt gillar jag det som det är. Hmm….
Upprepar tidigare medd ^^:
**Behöver lite råd
**- Ska försöka skapa en prislista då det är en av två sidor som inte är klara men jag har noll koll på vad jag borde ta betalt. Förut har jag tagit 200 kr för praktiskt taget 300 bilder på en cd-skiva, verkar rätt ynkligt när jag ser andra fotografers priser. Vill inte verka för dyr dock. Ngn som har lite råd?
- Tkr startsidan känns tom, ska jag sätta in en svartvit bild?