Mini-HF träff
Hejhej! Detta började inprincip med tråden "Fotokompis" som ni kanske har läst. Den 12-13 april är det Landis Ungdomstävling (Islandshäst) på Sävebanan som ligger strax utanför Göteborg, bredvid Säve Galoppbana o vi kommer vara ett gäng hästfotografer som ska dit. Själv har jag aldrig träffat dem i verkligheten, så det ska bli jättekul och vi blir gärna fler!
Själv kommer jag tävla och antagligen inte hinna vara så mycket med er, eftersom min tränare kommer att vara där också!
**Vi kommer:
**Toltaren
AnnaJohansson
Thorsen
Hajda
**Kommer kanske:
**Berglund
**Vi kommer:
**Toltaren
AnnaJohansson
Thorsen
HajDa
**Kommer kanske:
**Berglund
emelie.

Vill så gärna..

#2 Kom då ;D

#3 Umeåbo ^^

Elsa, vi köper ett flygplan x)
Hade varit kul att komma men ligger lite långt bort. Håller mig till Falki istället :)

Jag kommer garanterat :)
Ska bli så roligt att träffa alla :)

Ja, det ska bli jättekul =D

Skulle jättegärna kommit Xo Men det ligger bara liiiiiiite långt ifrån mig :/
Josefinejumpforjoy.blogg.se
Bor i Norrland. Suck. Skulle ha varit jätte roligt om det bara varit aningens närmare.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

typiskt att bo så långt ifrån :/ kan inte eller kasnke, men så dyrt att ta tåget ;/
*Putt* Ska bli väldigt kul! 8) Synd att inte alla bode lite närmare bara ^^

jag vill (; :D

#11, vi kanske skulle samåka med tåget dit upp med xD hahahah ;D Typ värsta tågluffarna ;)
**Vi kommer:
**Toltaren
AnnaJohansson
Thorsen
HajDa
**Kommer kanske:
**Berglund
emelie.
SofiaGenne
Haha, träffat både Toltaren, Annajohansson, Thorsen o emelie. O Berglund på s.s träff va? X)
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

Jag ska komma oxå ju !!! :P

Oh, vill oxå X'o
haha håller med elllsa och marija haha norrlänning här :P haha så synd att det inte händer mera här uppe XD
Den kommande bebisen är nog cirka en månad då, kan inte lova att jag känner mig sugen på att fota även om jag aldrig lyckats ta mig till någon av alla dessa islandstävlingar som sker här i närheten. Så jag avstår nog tyvärr från att komma. Blir mer en bonus om det är läge för det…

hade gärna kommit om jag inte bodde i stockholm -.-

#5 Ja att vi gör!
Synd att det är så långt bort från mig :P
Bor tyvärr alldeles för långt bort :/

#14 haha jaa xD och stationen sovare xD
#15 Inte på s.s träff xD Aldrig vart på nån sån va jag kommer ihåg iallafall xD
#16 skriver så här då:
Vi kommer:
Toltaren
AnnaJohansson
Thorsen
HajDa
Dellah
**Kommer kanske:
**Berglund
emelie.
SofiaGenne
#26 nej asså, Berglund på s.s träff ;P
MVH
Bor i Stockholm :/
Vill ha med oss fler folk :D

men kostar det något att gå in på namam ? :D

galloppbanan *

vill så gärna komma, ska tjata! :D
Vill okcså komma men jag bor i norrland så xD Och plus de så äre på min födelsedag (13 April) ;P
#30 Inträde till galoppbanan kostar runt 40:- har jag för mig, men till Sävebanan där islandshästtävlingarna hålls är det gratis.

ska köpa privatplan, då kanske jag kan komma ;) haha.. nej, men det är för långt för mig. bor i mitten av Dalarna så det blir nog gaaanska jobbigt :P längsta jag åkt i bil i sverige är till Jägersro travbana och tillbaks när vi tävlade där ;) 148mil sammanlagt vart det.. ;P och jag har säkert 50mil till göteborg tror jag vel. orkar inte åka så långt ;)
kan ni inte bara.. flytta uppåt i landet allihop? ;) alla här inne kan liksom bilda en by/stad eller nått, så blir det lättare ;) haha

okaj (;

Vi kommer:
Toltaren
AnnaJohansson
HajDa
Dellah
**Kommer kanske:
**Berglund
emelie.
SofiaGenne
Thorsen
Är ej säkert ifall jag kan, och jag tror att jg är bortrest då :/

nmen vilken av dagarna blir det då? lördagen eller söndagen?

sofijaarvidsson kommer oxå :D så nu blire:

Vi kommer:
1. Toltaren
2. AnnaJohansson
3. HajDa
4. Dellah
5. Sofijaarvidsson
Kommer kanske:
Berglund
Emelie.
SofiaGenne
Thorsen

PUTT ;)

Synd att det var så långt bort…
Jag kommer troligen, Mli ska ju ^^

=)

Jag kan inte komma den 13 april, ska tävla själv då. Men kanske den 12 april, beror på om jag ska träna eller inte..

Jag kommer. Vill bara veta när det börjar. Vilka tider
Kan inte heller den 13, tävlar Div 1 då. Men ev. 12
MVH
Ok. :)
Information finns på www.landi.se
Har inte kommit några tider eller så, men jag tror det börjar vid typ 9 eller nått ^^ Det blir ev. bara den 12, beroende på om man har tid med finalerna på eftermiddagen eller om man måste ta det på två dagar

#48 Oki, men skall man sammlas någonstans? Och skall alla vara där vid 9?

Åh, här i stockholm händer aldrig nåt kul! *sur*
Vet inte (?)
Är man väl på banan så är det inte så lätt o gömma sig, så har man bara kameran synlig, så hittar man nog varandra ganska snabbt. ^^ Jag ska tävla, o hinner nog inte vara med så jätte mycket…
Ni som ska köpa flygplan kan ju plocka upp mig här i Stockholm på vägen ner ;)
Så tidigt som 9 orkar nog inte jag vara där, tar nog sovmorgon och är där runt 12 ;)
Ni som brukar tävla med inslandshäst, har ni ett hum om hur länge tävlingarna brukar hålla på? Ska nämligen jobba på förmiddagen ;)
#54 Det är rätt många anmällda till den tävlingen så jag skulle inte bli förvånad om den håller på hela dagen, eller åtminståne till sådär 15 - 16 tiden iallafall…

men ska vi träffas vid klockan 9 då? :)
#55 Okej, tack!
Jag kommer nog runt 15, slutar vid 12 men ska hem och duscha och äta… Hoppas alla är kvar då :)

men vi får typ bestäma en tid eller ngt .. :P

Jag kan tyvärr inte komma överhuvudtaget :( Ska ha hand om knatteridningen och en tävlingskortkurs på lördagen plus att jag ska fixa hästen inför tävlingen på söndag. På söndag ska jag tävla..
Jag kanske kan joina? Haha, om Emelie. kommer 15.00 får jag gå värsta alone, äh
Vi kommer:
Toltaren
AnnaJohansson
HajDa
Dellah
**Kommer kanske:
**Berglund
emelie.
SofiaGenne
Thorsen
Kazibum
Tävlingarna börjar kl 9, så då kanske är bra att träffas?!? Jag vet fortfarande inte hur min dag kmr se ut xD Men lite tidsprogram m.m finns på www.landi.se

Vi kommer:
Toltaren
HajDa
Dellah
**Kommer kanske:
**Berglund
emelie.
SofiaGenne
Thorsen
Kazibum
- Tog bort mig själv.

Men .. sofijaarvidsson kommer oxå!
det blir ju inte så många.. ?

Men .. sofijaarvidsson kommer oxå!
det blir ju inte så många.. ?

jag och sofija kommer kanske inte då, blår tråkigt när det är så få som kommer, Mitt stall ligger ju precis i närheten där, så får väl se , eller ja, min ridskola :)

jag och sofija kom inte iaf.. ngn annan ?

Är det något idag söndag?
Jag kommer idag, fast mkt senare, hinner till finalerna troligen

#68 oki, så att det är idag också så?
Haha.. Elin och jag tänkte åka dit, men på ditvägen missade vi busshållplatsen, så vi fick åka med bussen när den vände och sedan tillbaka. Sedan när vi gick av vid hållplatsen kände vi inte igen oss, så vi gick åt det håll som kändes rätt i ca 30 min, sen insgå vi att vi inte var på rätt väg. Så vi åkte hem igen, inte så lyckat kanske 

Hur hade ni det ni som var där? =D Blev det några gruppbilder?
#71 hehe, va inte så många?
Var de nån mer än jag o Julia (Vodca) där idag egentligen? XD

Tss, var kul. Något nytt för mig iallafall :)
Nja, så mycket till Träff var det väl inte X)

#72 Jaha oj =)
kan tyvärr inte ta mig så långt bort :(