Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 18-medlemmarnas-hemsidor
Läst 700 ggr
Klasselover
0

tovetorpehag.info.se

Min hemsidetråd!
Den här tråden kommer jag skriva i om det har blivit ex. ny layout eller något annat jag vill berätta om.

Mvh Tove

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Klasselover
0

Kan börja med att skriva att jag söker länkbyten, skriv gärna i gästboken om ni är intresserade :)

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Klasselover
0

Nyhet: Har nu förenklat adressen. Den nya är tovetorpehag.info.se! :)

Klasselover
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ska så småningom fixa ny banner då hela hemsidan får en ny design. Vad tkr ni om bannern?

sofijaarvidsson
0

Gud va fin , vill du hjälpa mig? (A)

Mariaairam
0

Snyggt! ^^  Kan man göra egen design på Freewebs? :O

denisesalomonsson
0

tkr den såg bra ut :)

Klasselover
0

#4 - Självklart, adda msn, toto.klasse@telia.com :)
#5 - Sofia Nordin kodar själv åt mig <3 :)

Klasselover
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dum som jag är tog jag fel storlek på loggan, och istället för att göra om kom fram till att jag ville ha den här istället ;)

Mariaairam
0

#7 okej.. :)

denisesalomonsson
0

#8 snygg :D

Ellsa
0

#8 Snygg :)

Klasselover
0

Nyhet! Helt ny design (Och banner x'D)!

Klasselover
0

Skulle någon kunna hjälpa mig? På min hemsida under tjänster blir texten längst ner helt konstig, i en annan, större font. Har inte kodat nånting fel (har inte hittat nån kod där det byter). Använder CCS tror jag (inte jag som kodat grunden, bara lärt mig hur jag ändrar).

sofijaarvidsson
0

Jätte fint :), 

Vill du hjälpa mig med gallri och gästbok? (A)

Klasselover
0

#14 - Som det står i tråden är det inte jag som kodar..