Tingeling i vintersnön!

Huvudet blev lite mörkt mot den vita snön, man ser knappt ögat. Annars var kontrastet mellan snö och häst fint. Skön känsla i bilden, men det stör väldigt mycket att huvudet är så mörkt.

Jag retar mig lite på halmen i munnen…
A dog may be man's best friend, but the horse wrote history.

Mitt inlägg (#6) var om #0 då de andra inte kommit då.
#1 Den var väldigt fin! Tycker inte att halmen stör så mycket faktiskt. Jättebra!
#3 Ögat försvinner som i #0, för övrigt ganska livlös.
#4 Säger mig inte så mycket.
#5 Fin bild, men som känns lite tråkig.
#1 var helt klart min favorit! Den var super fin!

får tacka så mkt för kritiken :)
jag tycker att alla bilder utom #4 var superfina. Du har verkligen lyckats bra. Bakgrunden är jättefin och hästen är supersöt. #4 gillade jag inte pga den var så avkapad.

Alla bilderna var jättefina, men på #4 tycker jag det är synd att du kapat öronen. hade öronen varit med hade den blivit jättebra.
Sedan är det också lite synd att hon nästan smälter in i den vita bakrunden på en del bilder.

vad har du för inställningar?
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Jättefint! Det är så vacker när typ allt är vitt, och även mycket på hästen, och så bryter det av med de bruna fläckarna :) Söt häst!

åhhh. asso Tingeling e så fin.. Alla bilder e fina =)
Jättefina bilder. Och Tingeling är som vanligt jätte vacker!
Men håller med senna, vill se öronen på bild #4.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Tingeling är verkligen jättevacker! Finfina bilder :)
Tingeling är jättestilig som vanligt =)
Tycker huvudet kunde ljusas upp lite på samtliga bilder. I #4 skulle jag vilja se öronen också. Fina del av sprången i rörelsebilderna, bra bilder rent tekniskt osv.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

gillar alla bilder, söt ponny! :)

Oj så fina bilder! Gillar #1 bäst.

Tack så jätte mkt för all kritik! Det där med bild nummer 4. Tror de är en smaksak, då jag djälv är väldigt förtjust i den och har beskärt den efter min smak. Sen är de så att de finns en stolpe i bakrunden vid "öronen" så jag räddade bilden lite genom att göra en panorama bild och beskära den så. Men alla tycker väl olika :P

Jättefina bilder, men jag tycker nog också att huvudet skulle ljusas upp lite. Men otroligt fina i övrigt ;)

#1 bild 2 är en underbar bild! Stråna i munnen gör bilden mer spännande.
Fina bilder jag gillade första mest:)
Fint :)