Minneskortet trasigt..
Jahapp, då var vårat 2GB minneskort trasigt. Den vita lilla grejjen som man kan dra upp och ned som låser minneskortet är borta. När man sätter i minneskortet i kameran står det att kortet är låst och den lilla skärmen på ovansidan blinkar med någon text jag aldrig hann uppfatta. Undra om den där vita saken försvunnit in i kameran eller minneskort läsaren? Trist är det iallafall :(
Får väl se om pappa löser det på något sätt.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Tråkigt :/
Ja visst är det! Dessutom är det ju det enda minneskortet vi använder (vi har fler). Dels för minneskapaciteten och snabbheten. 

Tråkigt :(. Hoppas de löser sig.
Tråkigt…
Men tur att minneskort är såpass billiga nu, knappt 300kr för 2gig. Kommer ihåg för 2 år sedan när 512mb kostade 600kr xD

#4 Pappa köpte mitt för 150 tror jag det var (: Så väldigt billigt.
Pappa lyckades laga det! 
Minneskortet var tydligen helt trasigt. Innehållet höll på att falla ur. Men pappa lyckades laga det och limmade ihop det och fixade en plastbit till den där vita grejjen. Visst är det lite skamfilat, men det funkar iallafall ^^

jobbigt :( har själv bara ett och hoppas att det håller bra länge 4GB.

#6 Vad bra! :D
#9 Jo, det är nog ett SanDisk, vet dock inte vilket. Har tyvärr inte heller möjlighet att kolla då pappa tagit kameran, men ska göra det ikväll!