Ponnyhoppning Heby RF 19/4
Hallå!
På lördag den 19:e april så är det Div I Ponnyhoppning på Heby RF (Nära Enköping, Upplands län). Tävlingarna är utomhus och de bjuder på många härliga ponnysar, vilket är ett ypperligt tillfälle att fota om man bor i stockholm-/uppsalaområdet.
Själv ska jag dit med en kompis som ska tävla (självklart åker kameran med). Så jag tänkte tipsa här på iFokus om detta fototillfälle. Vet dock inte om det är nå många här som bor i stockholm-/uppsalaområdet? Men skulle vara trevligt om nån dök upp :)
Men i alla fall, mer info och vägbeskrivningar hittar ni på www.hebyrf.se
/Josefine
Tack för info! Ska se hur jag mår och vädret blir men en stor möjlighet att vi kan åka dit! :D

Vad skojjsigt! Då kanske vi ses där :)

jippie !! äntligen kör utomhussäsongen igång! ;D jag ska absolut försöka ta mig dit om vädret är OK! ;)

#3 Jag visst är det underbart!
Då kan vi ses där också ^^

Åh, skulle vilja dit.
Varför ska jag fylla 13 just den dagen för? Och varför är det så långt bort! XD
Haha, nåja…;)

#5 Hehe, så kan det gå ;) Grattis i förskott i alla fall :)

#6 - mjo. :) annars hade jag väl tjatat så jag fick komma å kolla. ;) haha, tackar.

#7 Hehe ;)

Måste be om ursäkt för att jag sa att det var utomhus, fick nämligen fel uppgifter från min källa som blandat ihop tävlingarna i Heby med tävlingarna i Edsbro samma sag. Det var i Edsbro det var utomhus. (Vilket var där jag va) Fick dock inte reda på att det egentligen var Edsbro vi skulle till föränn i fredags.
Så jag ber om ursäkt om det var något som pallrade sig till Heby för att finna att det var inomhus :P