Kritik tack!

Återkommer med fler bilder senare, men kommentara dessa så länge =)

Herregud…. 37 som läser o ingen som säger något??
#4 Det behöver inte ha varit 37 som läst eftersom det räknas som "en ny läsare" så fort någon tittar på tråden. 36 gånger av dessa skulle alltså kunna vara t.ex. du själv :p

#5 vet det, men jag har inte tittat på tråden mer än när jag skrev inläggen och sen när jag skrev nästa gång, det är inte direkt 36 gånger…
Alla har inte tid att kommentera/kritisera direkt!
#0 Fint fångat, bra del av språnget tycker jag. Skulle se bättre ut i stående format. Saknar skärpa på ekipaget, kortare skärpedjup hade nog också varit att föredra. Bilden har ett kraftigt cyan (blågrönt) färgstick som irriterar.
#1 Bra uttryck från hästen och bra fångat. Kanske tagen nåågot tidigt i språnget, men inte så farligt. Gillar inte kompositionen, tycker hästen är för centrerad, så att det nästan känns som om den hoppar "ut ur bilden". Tycker även att den lutar. Saknar skärpa, främst på hästens huvud. Även här ett kraftigt cyanstick.
#2 Fint fångat, helt ok skärpa. Den röriga bakgrunden stör tyvärr och drar ner helhetsintrycket, vad hade du för bländare? Bilden känns sned och något mörk.
MVH Anna
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#8 Mkt bättre!
Ang bländaren kan jag tyvärr inte hjälpa dig, har ingen större koll på Canon heller.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#8 var bättre, tyckte alla bilder var lite gröna :)