Galopphästar Motioneras
Andra gången jag fotade med mitt nya objektiv för 1-2 månader sedan. Kan inte direkt göra något åt det vita staketet, men men. Ni får gärna ge lite kritik.. men bilderna e mest för att dela med hur min arbetsdag ser ut o visa "mina" fina hästar :P
#1 Så här ser det ut när vi galopperar upp för backen nästan varje dag… fast många brukar rida mkt kortare än så :P

glömde säga att #6 har blivit lite redigerad
Fint fångat på samtliga bilder, bra ljus, skärpa, bra del av galoppen osv. Tyvärr tycker jag helheltsintrycket dras ner nämningsvärt pga staketet som går rakt igenom samtliga bilder.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Riktigt synd på det vita staketet. annars jätte fina.
Håller med #7.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
håller med ovanstående.
Håller med #7. Fina bilder men staketet förstör tyvärr.

tack allihopa… jo jag vet att staketet är mer än irriterande men kunde inte göra något åt det som sagt… går hela vägen längs den cantern…
men nästa gång jag har semester o inte åker till sverige, ska jag försöka ut o fota på andra cantrar utan staket… bilderna var tagna på en söndag, enda dagen jag är ledig (varannan vecka) och det är inte många hästar som motioneras då.. :P

jätte fina bilder! tycker staketet inte stör allt för mycket! det ger nästan lite karaktär åt bilden!

håller med #13 lite, staketet är ju nästan en del av fullblodsgaloppörerna;)