Hingstporträtt
Jag tycker det är en kanonfin bild. Allting är väldigt snyggt, förutom att jag tycker hästen ser något loj ut, spec i ögonen.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Håller med Attlid.
"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."

Snygg bild på en ursnygg häst! Vad är det för någon?
Tack så mycket! :)
Nordsvensken Odin.

Gud vad vacker! Jag.. jag.. älskar den!
Är det en nodsvensk?!
Det första jag tänker när jag ser honom är; Gud, vilken snygg haflinger. Men men, man kan ta fel ibland.
För övrigt tycker jag bilden framhövs mycket av den enorma manen, och en snygg bakrund med blåttinslag från himlen.

o så fin! Du fick till en bra bakgrund och ett bra uttryck på hästen, jag vet hur joxigt det var ögonblicken han hade sin lugg åt sidan.
#5. Tack :D
#6. Javisst, men en riktigt snygg en! :) En kompis till mig är sååå sugen på att köpa den.
#7. Tack :) Haha jaa, den luggen var bångstyrig.
#8 haha, helt klart! ;)
Ahh, alla borde få ha en sådan hingst åtminstone en gång i livet. Undrar hur mkt han skulle kosta..
#11 Ojoj! Totalt älskar bilden.

Tycker det blev jättefina bilder. Gillar bilden på hästen som är uppställd.
Skulle gärna vilja se bilder på shettisarna som var med, om du har några :)

vilken man #0 hade! ser ut att vara svårt att få till bra bilder på den killen.
bilden i #10 hade jag gärna velat se mer av hästen och utrustning. men det är jag det;)
bilden i #11 var superfin! hästen ser ut att älska kameran också:)
Bild #0 ser på min laptop utfrätt ut i manen men ingen annan har kommenterat den och den här skärmen är inte så bra som på min andra dator så jag vet inte om det är så…
#19 På min är inte manen utfrätt, lite på gränsen kanske, däremot är bläsen utfrätt.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#20. Ja, jag lyckades få bläsen utfrätt :(

#11 Vilken Maffig kille, Gillar bilden!