Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 03-kritik-porträtt
Läst 969 ggr
LindaKarlstrom
0

Fotade på ÄRF idag.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Japp, idag har jag varit på ÄRF hela dagen och gjort diverse saker,  fotade till exempel en liten D-ponny som stod i en av småhagarna, har inte sett ponnyn förut men den var söt som socker! :D

LindaKarlstrom
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad är bra/dåligt? :)

Dellah
0

#1 Jättefin bild gillar dock inte skuggan som är över hela kroppen.

Draumur
0

Jättefina , tycker om ljuset som finns i bilderna.

Marija
0

Jätte mysiga porträtt! Gillar färgerna, kontrasterna, ljuset. Det ända som jag stör mej lite på är det mörka partiet på hästens kropp på bild #1.

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Malin-Trotsig
0

#1 - Tycker bilden är grymt vacker. Eftersom jag själv gillar mkt skuggor och kontraster så tycker jag inte det finns ngt störande i din bild. Jättefin :)

LindaKarlstrom
0

#5. Hehe, jag tycker oxå om det :)

tack för era komentarer =)

OliviaJ
0

Jättefina & mysiga bilder! ;) Jag tycker inte att skuggan stör så mkt på andra bilden! :)

Lininaa
0

Jag tycker att båda bilderna verkligen är jättefina! Dock känns det som att #0 är fotad lite underifrån. Väldigt härlig ljus i bilderna, och färgerna är underbara!

ElinH
0

Supersnygga! Men jag håller med #2, synd på skuggan där..

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

FeliciaS
0

Fina bilder, men i #0 så stör det mig liiite att horisonten är sned och i #1 gillar jag inte skuggan.

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

LindaKarlstrom
0

#8. Jo, det var bara att välja mellan att fota den lite underifrån eller att ha ett tjockt elband rakt för ögonen :P

#10. Det har jag inte ens tänkt på :$

SaraPersson
0

måste bara säga att jag tycker de här bilderna är otroligt ysiga! :) Verkligen riktig vinterkänsla!

LindaKarlstrom
0

#12. Tack =)

Kattapult
0

Jag stör mig inte alls på skuggan. Bilderna är vackra! Kanon

elinnn
0

Älskar bild 2. Fint ljus över bilden & gullig häst. Fint beskärd & man får en överblick över hur härliga vintrarna är ibland! Lycka tilll :)

Cavello
0

Mysiga bilder och fint ljus :)

Vill också ha snö (har inte haft någon på 1 år) *avis*

Hajda
0

Bild 2 är underbar, perfekt ljus och hästen står vackert :) Gillar den!

LindaKarlstrom
0

tack för era komentarer :) älskar oxå bild2, måste bara hitta den på datorn och så ska den upp på hemsidan :)

Ellsa
0

Kan bara hålla med föregående, bra jobbat! :D

_Josefin
0

Fina bilder. Men jag tycker skuggan stör ganska mycket. Bilden ser lite lite sne ut också.

Pixipuss
0

#0 Värkligen söt som socker,Bilden var jätte fin

#1 Jätte fin bild gillar skugorna och ljuset.