Fotade på ÄRF idag.

#1 Jättefin bild gillar dock inte skuggan som är över hela kroppen.
Jätte mysiga porträtt! Gillar färgerna, kontrasterna, ljuset. Det ända som jag stör mej lite på är det mörka partiet på hästens kropp på bild #1.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
#1 - Tycker bilden är grymt vacker. Eftersom jag själv gillar mkt skuggor och kontraster så tycker jag inte det finns ngt störande i din bild. Jättefin :)
#5. Hehe, jag tycker oxå om det :)
tack för era komentarer =)
Jättefina & mysiga bilder! ;) Jag tycker inte att skuggan stör så mkt på andra bilden! :)
Jag tycker att båda bilderna verkligen är jättefina! Dock känns det som att #0 är fotad lite underifrån. Väldigt härlig ljus i bilderna, och färgerna är underbara!
Supersnygga! Men jag håller med #2, synd på skuggan där..
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus
Fina bilder, men i #0 så stör det mig liiite att horisonten är sned och i #1 gillar jag inte skuggan.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#8. Jo, det var bara att välja mellan att fota den lite underifrån eller att ha ett tjockt elband rakt för ögonen :P
#10. Det har jag inte ens tänkt på :$

måste bara säga att jag tycker de här bilderna är otroligt ysiga! :) Verkligen riktig vinterkänsla!
#12. Tack =)
Jag stör mig inte alls på skuggan. Bilderna är vackra! Kanon

Älskar bild 2. Fint ljus över bilden & gullig häst. Fint beskärd & man får en överblick över hur härliga vintrarna är ibland! Lycka tilll :)
Mysiga bilder och fint ljus :)
Vill också ha snö (har inte haft någon på 1 år) *avis*

Bild 2 är underbar, perfekt ljus och hästen står vackert :) Gillar den!
tack för era komentarer :) älskar oxå bild2, måste bara hitta den på datorn och så ska den upp på hemsidan :)

Kan bara hålla med föregående, bra jobbat! :D

Fina bilder. Men jag tycker skuggan stör ganska mycket. Bilden ser lite lite sne ut också.

#0 Värkligen söt som socker,Bilden var jätte fin
#1 Jätte fin bild gillar skugorna och ljuset.