Ponnyhoppning 10/5 :)
Är det någon härifrån som ska till Mälarhöjdens Ridklubb på lördag och fota ponnyhoppning? Jag ska troligtvis dit :) Utomhus :)
MVH Sofia
Blir inget för mig ;)

Nae, min pappa fyller år då men på söndagen ska jag dit för min kompis ska tävla. :)

#4 Kul :) Kanske vi ser varann XD
Jag ska kanske dit, rider där på lektion så vi får se :)

Okej :) Då kanske du kan hjälpa mej med att förklara hur man går efter sätra tunnelbana? (a) ;P
Ja, nu ska vi se.
När du går från tunnelbanan går du till höger, inte mot Ica. Sedan går du bara rakt fram och ner för en asfaltsbacke och sedan går du tvärs igenom en park som ligger en aning till vänster (det finns en upptrampad "stig" genom den). Sedan går du bara rakt fram upp för en en lite sluttande asfaltsbacke så du kommer till en vändplan och sedan fortsätter du bara rakt fram (det ska finnas en parkering på din vänstra sida en bit bort) tills du kommer en korsning och även där går du äver vägen och fortsätter rakt fram. När du har gått en bit ska du se ett stort rött hus, det är ridhuset. Framme.
Det kanske blev lite flummigt men om du inte förstår så kan jag försöka igen ^^

Tror jah förstår :) Tack! Men är det inga skyltar? :P
Vet inte det, kanske där vi korsningen nu när det är tävlingar. Jag har aldrig sett någon innan iallafall (:

Okej :) Tack för att du tog dej tid att förklara :) Då kanske vi ser varann :) Går nog runt med en D40 hängades runt halsen ;)
Du ser mig med en D80 om jag kommer dit (:

Okeiij :)
Jag vill dit, men har aldrig varit där :D Jag bor utanför stockholm och vill helst inte ta tunnelbanan och det själv så jag håller på och överatala pappa att följa med:D:D
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything
Föressten, har dom någon hemsida:D?
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything
MRS hemsida (klubben) Tyvärr så uppdaterar de den sällan