GBG Horse Show - 08
Hej! Antar att det var en del som åkte till Götet för att kolla på showen?
Skulle vara kul om ni kunde lägga in era bästa bilder här, en eller två, så kan vi kommentera varandra och ge lite konstruktiv kritik!
Okej, jag börjar med att lägga in en. Kommer tyvärr inte ihåg namn på ryttare eller häst, men det var från küren i lördags.
Ge gärna kritik när du lägger in en ny kommentar och/eller bild!

någon?

Vad hade ni för objektiv? Själv hade jag ett 85/1.8

#6 Gillar verkligen din bild! =) Härlig vinkel! Lite tråkig färg och brusig men det är ju inte lätt att få bättre i dom ljusförhållandena så ja tycker den va kanoners!
fina bilder allihopa, men ett stort minus till alla er som hade blixten på! trots att de bad om det flera gånger, onödigt. hästarna störs väldigt mycket. duktiga ni som stängde av…

#10 Tack så hemskt mkt! Det var svårt att få bra färger där inne!
Det skulle inte vara så lätt om man hade blixt, motivet är lite för långt bort.. jag hade inte det, tänkte på hästar och ryttare i första hand!
"va, blixt? finns det på kameran?"
;)
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

Använder aldrig blixt i "ridhus"

Vad hände med kritiken? ;)

#11 Tycker verkligen om den! Det enda jag har att påpeka är att det är lite för mycket förgrund och hästen kunde vara i en liten bättre del av steget. Annars underbar och fin kvalité :)
#17 Jättefin! Inte grynig, bra komponerad och fina färger.
Tar en liten mer "konstnärlig" nu eller vad man ska säga ^^ Vet att den är lite knas, men tycker om den på ngt konstigt sätt :)

Fina bilder, men du kanske ska lägga in en i taget och kommentera, som man skulle göra i denna tråden? ;)

Oj sorry, läste ej reglerna :S

Åjo, jag tror nog att det är några fler som har GBG-bilder? ;) Putt på er!
Lägger in ännu en av mina - är väldigt nöjd med denna som jag tog när Flippan sa farväl till GBG Horse Show-publiken. Hon ser ut som en riktig kändis med fotograferna i förgrunden, och precis när någon bakom henne tar kort (med blixt! ajabaja)

#28, 29
Tack så mycket :D
Dina bilder är också snygga, jag gillar mest 29:an.
Då det ser tufft ut med blixten som det är rätt så
mycket fokus på.

Älskar #11 och #17 :s bilder :D
Jättefint till alla er andra också, jag skulle velat åkt dit.. *avis*