Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 19-köpes-säljes-eller-bytes
Läst 515 ggr
Mupp
0

Canon EOS 400D + 2 objektiv säljes!

**Canon eos 400d
**Säljes med kitobjektivet (EFS 18-55mm f/3.5-5.6), originalkartong och alla tillbehör; batteri, batteriladdare, rem, cd-skivor, sladdar, manualer m.m. och ny ögonmussla.
Fint skick, inga betydande repor och inga skador på vare sig objektiv eller kamerahus. 1 ½ år gammal, totalt 19 998 exponeringar.

Tamron 70-300mm f/4-5.6
Säljes med motljusskydd och uv-filter, som suttit på sen dag ett(alltså inga repor). Autofokusmotor utbytt pga fabriksfel, numera fullt fungerande och utan problem.

Canon eos 400d + kitobjektiv: 4700:- (nypris 6500:-)
Tamron 70-300mm: 1000:- (nypris 1700:-)

Pris för allt: 5500:-

Finns i Sthlm/Uppsala, köparen står för ev. frakt.
Vid intresse och/eller för mer info, skriv här eller skicka ett PM !

MLAfoto
0

Men jag har kollat på Canon EOS 400D på b.la pixmania och där kostar den 5300:- sen får man ju tillbaka på just den kameran 560:- om man köper den innan 30/6. Så det kostar lika mycket att köpa en ny då, ;) Hade den precis kommit ut när du köpte den eftersom den var så dyr då? :)

Mupp
0

#1 tittade bara på priset hos de större fotobutikerna jag brukar handla ifrån då pricerunner strejkade för mig, och där ligger priset på runt 6500:-, men det finns ju för drygt 5500:- hos andra försäljare.
Min kostade 9000:- när jag köpte den ny, och på somliga ställen kostar den fortfarande så mycket,

[PeterWem]
0

#1 Men Pixmania är värre än elgiganten gällande tid på leverans och reklamation.

MLAfoto
0

#3 Har handlat där förr och det var inga problem. Det var dessutom kort leveranstid och mig skadar det inte om det tar lite tid, ;) Men jag tog bara pixmania som ett exempel.

Ellsa
0

Ska du köpa en annan kamera? :)

Mupp
0

#5 nope, det är redan gjort ;)

Mupp
0

*putt*

Sakerna finns fortfarande kvar, bara att höra av dig om du är intresserad : )

MiniMorr
0

Vad är det för fel pa den?? Flört

Later ju underbar!

Finns den fortfarande kvar?

-Jenny