Hästevenemang i norra norrbotten
Det brukar vara väldigt dåligt med större tävlingar och utställningar i norra norrbotten.
Dom här har jag letat reda på hittills
3 Maj - Hingstpremiering Luleå
19 Juli - Arabutställning Piteå
5 Oktober Shettlandsutställning Piteå
Vet du något mer? Fyll gärna på listan! :)

Kul att det finns evenemang i Norr också. Har funderat på att komma på Arabutställningen, men får se hur det blir.
Jag ska på arabutställningen, har blivit kontaktad av arangörerna :)

#2 Kul!
Kul att det är lite större arrangemang här upp i norr ^^
Tyvärr bor man ju sådär i mitten, men vem vet, kanske tar mej upp dit!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Var lite sugen på Piteås hoppning 4-6 juli, hingstpremieringen har jag oxå funderat på, men isf bara som "ren åskådare".
Om jag tar mig dit så funderade jag även på dressyrtävlingar på Piteå Ridklubb 18-19 maj.
#4. Ja absolut! Det är inte mycket, men jag ska inte klaga ;)
#5. Okej =)
Låter kul :) hoppas jag kan ta mig till åtminstonde nåt av ställena…
Skulle vara kul om man tog sig dit ^^ min kompis bor som ett stenkast från prk så ja åke rjag dit så ska jag försöka åka näre är nån tävling i pite ;)

Sommarpremieringarna får du inte glömma!
Det känns som att det var mer än på min tid däruppe, men kanske missade jag en del pga bristande info. Då var det bara sommarpremieringarna i stort sett…
Vart är den här premieringen? jag är lite för trög för den listan :o
Norrbotten
2008-08-30
Alla raser
Elisabeth Ljungstorp
HS Helene Skogqvist 0923-242 05
putt :)

#11 Vet inte vart den är, kolla med NHAF. Tippar på Luleå eller Boden..
Måste ju tipsa om majtävlingarna på skellefteå rk nästa helg. Skitstor hopptävling pågår hela helgen. Ska bo i stallet, sova över hela helgen :)
Ngn som ska på 3-års i Vännäs den 18:e maj? (vet att det inte hör till norrbotten, men tyckte den passade bäst i den här tråden).
#14. Skoj! Tyvärr är det lite långt för mig att åka till skeå.

Läste just att Umeå har en regional/nationell ponnyhoppning 16-18 maj, prioriterar hellre det. Ngn som ska dit och fota?
#17 När (ungefär) och var? ;)
#17. Vart och när är det? :)

#18 Skulle ha farit dit om jag inte var i turkiet då :/.
Jag far nog till umeå (bor där men ;p) den 16-17 och vännäs den 18 :)

#21 Ska du inte till Vännäs i helgen? :)
#22 Njae, jag får kameran imorn, och sen måste jag vara på praktiken på lördag men jag har tänkt försöka komma på söndag iallafall och prova kameran lite.

#23 Okej då är jag också där =)
#21 Kul! Om jag kan fara dit (fortfarande osäker om jag ksk måste jobba den helgen) så ska jag vinka åt dig! :)

#26. Jag har hört att det inte ska vara något oficiellt hingstutskläpp där i år. :(
.Linda., du hör väl till Älsbyns Ryttarförening?
Fick höra att de ska ha en (lokal?)/regional hopptävling "i sommar", är det den i slutet på augusti? Eller har jag missat ngn där mitt emellan?