Snart kommer min 450D
Jaha, då var nya kameran påväg. En canon eos 450D kommer att dimpa ner i brevlådan i veckan :) Spännande tycker jag. Sedan om 1-2 veckor kommer jag att fara och köpa ett relativt dyrt objektiv. Men just nu vill jag bara ha kameran i min hand och börja fota för jag har väntat i 1½ månad. Så, nästa vecka år ni nog se några exempelbilder :) Nu var väl inte det här speciellt intressant för er men jag är bara så glad ^^,
Grattis!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Grattis! Hoppas du blir nöjd med ditt köp :)
Grattis!

Grattis, så kul! :)

Vad kul, grattis! ;)
roligt, grattis! :)

Åh vad roligt, Grattis!
Grattis :D
Vad skoj! Hoppas du blir nöjd med kameran
Spännande! Grattis :)
Åhh, tacktack :) jag kan knappt sova om nätterna nu för den kommer vilken dag som helst. Haha. Min första systemkamera också.

Jättekul :D
/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se

vad roligt :)
Grattis till köpet :)
Tror du kommer bli nöjd, iaf om den är som tidigare modeller.
Vad är det för objektiv du tänkt köpa till sen?
/Michaela Lundgren
http://dorthonion.webblogg.se
Grattis :) Hoppas du blir nöjd.
Grattis :D
Vad kul att så många svarar ^^,
#14 jag ska köpa ett Tokina AT-X PRO 50-135/2,8 DX.
På 450:n kommer det att motsvara ungefär 70-200
Vad roligt för dig! Jag köpte nyss min Canon 450D, har inte utmanat den riktigt ännu men hitills är jag supernöjd! :) Hoppas du också blir det!
Grattis till köpet! :):)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
#18 Jaha, men du det låter bra :) Du har inga bilder att visa?
Kameran har kommit nu, mamma måste bara fara och hämta ut den och köra hit den (6 mil), så jag får den antingen på torsdag eller fredag.
Imorgonbitti kommer mamma förbi och lämnar av den :) så då ska jag tokläsa manualen och sedan ge mig på att försöka fota djuren där jag praktiserar.
#22 Vad kul :) Förstår att du längtar ihjäl dig.. :)

Har själv en 400D, den något äldre verisionen, och den trivs jag väldigt bra med (: Jag tror och hoppas att du kommer trivas fint med din nya kamera (:

Gillade första bilden bäst (: Fin för att vara första ggn (:
#28 Jättefint ju **:)
**Jag var och fotade på tävling idag och det gick helt åt skogen. Haha. Hade kitobjektivet. Fokusen hamnade helt fel på typ alla 400 bilder ;p kunde inte göra annat än skratta när jag såg dem på datorn. Menmen, var ju bara andra gången jag fotade med kameran så.

#29 fotade också med kito objektivet på en tävling, slutade ungefär som för dig. endast typ 10 som blev något bra :P
#30 Haha, skönt att jag inte är ensam om det.

#31 verkligen inte :D blev så sur när jag såg bilderna hemma för i kameran såg de perfekta ut xD men ska köpa nytt objektiv imorgon förhoppningsvis så nu lär jag väl få bättre bilder.
#32 haha, samma här, såg skitbra ut i kameran men på datorn var dom ju rent pinsamt dåliga. Jag ska köpa nytt objektiv typ nästa vecka eller nåt :) ett Tokina. vad ska du köpa för nåt?

#33 Tamron 70-300/4-5,6 ^^
#33 Den bilden jag visade var med kitoobjektivet! Men motivet var nära och det var bra ljus så det funkade ändå! :D
Vad kul med någon på hästfoto som har en 450D! Vad tycker du om den nu då såhär långt? Jag tycker det verkar vara en riktigt trevlig kamera!
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus
#33 Nice
#34 Okey **:)
**
#35 Jo, jag tycker om den riktigt mycket. Vi måste bara lära känna varandra ;)