Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 03-kritik-porträtt
Läst 394 ggr
Osterang
0

Kommentera? - svartvitt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den här bilden är en av mina favoritbilder.. Vet inte om jag har lagt upp den oredigerad förrut, men gjorde den svartvit, klonade lite och beskar den lite.. Har även rätat upp den..

Bilden är tagen med en kompakt powershot A540

neonrosa
0

Jag tycker nog att du borde göra loggan mindre, den stjäl uppmärksamhet. Jag gillar silhuetten och träden "under mulen" men den är lite för tajt beskärd.

E-Lingman
0

Jag hade gärna vela ha den antingen med mer kontraser i ansiktet eller så helt i sliluette. Sen hade jag velat ha mer av hästen på vänster sida och aningens mer vinklad under ifrån eller helt rakt på. det ser ut lite grand som om du tagit bilden utan tanke och sedan sett resultatet i datorn och tyckt att det var bra. Det här går inte hem hos mig.

Osterang
0

Tack för kommentarerna :)

1# -  Ska försöka göra loggan mindre :)

#2 - där håller jag faktiskt inte med dej alls, ev att den är för tajt beskuren, det tyckte jag nästan själv.. Men bilden är helt komponerad, inget jag bara har tagit utan att tänka.. sen tyckte jag själv att den vart för "platt" med mer siluette..

nån mer som har nån kommentar?

Hajda
0

Jag älskar bilden, mystisk och att den är svartvit gör bara det bättre! :) Fast jag skulle vilja ha mer luft åt det håll hästen kollar åt och se mer av halsen! Skrattande

Osterang
0

#4 - Tack :D Jao, ska väl försöka fixa det ;)

Osterang
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är den här bilden bättre? (förrutom att den är sned..)

The-Photo
0

#6 Absolut.

elinnn
0

Jag tycker loggan är alldeles för stor, men om du hade lagt den mer i hörnet och sänkt färgnivån så hade den nog blivit riktigt snygg.