Ang. lapp
Det ser väl helt okej ut. Jag är dock inte så förtjust i rubriken. Jag skulle nog skrivit "Bilder på din häst" eller något liknande.
En annan sak som stör mig är "Om du önskar att köpa foton så kan ni prata med mig…" Jag tycker att du ska ändra där så att du får samma person.
Om jag ska vara petig så reagerade jag på upprepningen också. "… prata med mig på tävlingen eller kontakta mig efter tävlingen." Jag tycker nog att "… prata med mig på plats eller kontakta mig efter tävlingen." låter bättre.
Lycka till!
Tycker det ser fint ut :)
Med kunder är det viktigt att man är artig så jag skulle föreslå att du slutar med Med Vänlig Hälsning eller nåt i den stilen.
Good Luck!
#1 Tack så mycket, ska ändra det imorgon! ;)
#2 Tack :)
#3 Okej, fixar de imorgon också ^^
Låter bra! :)
#6 Bra, tack :)

Såg bra ut :).
Tycker att alternativ 2 ser bättre ut med din hemsidelänk, mailadress och mobilnr.
#11 Okej, tack :)
2:an tycker också jag, men jag skulle nog bytt preposition samt tagit bort ett kommatecken, så det blir "…kommer att finnas här och fotografera under tävlingarna den 17-18 maj" :)
#13 okej :)
Var ska du fota någonstans? :)
Tycker också 2:an!
Hoppas att vi ses på plats =D
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Har bestämt mig för tvåan, men jag tog bort lite kommatecken och gjorde om från 0730 - xxxxxx till 073 - xxxxxxx
#16 Ja, jag hoppas de också :)
lycka till i helgen, o hoppas du fick nån hjälp eller idé, av det jag pm:ade dig 
#18 jo tack, de hjälpte jättemycket :D

Lycka till :)!
#20 Tack :)
kalas, hoppas du får sålt massor av bilder! Roligt när det finns så många duktiga tjejer här som fotar! O så unga, jättekul!
en annan har inte en chans mot er när det gäller fotografering….

2:an är bäst tycker jag
Hoppas du får många bilder sålda!

tycker också 2:an är bäst! Lycka till :)
2an, lycka till!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling