Två medarbetare sökes
Jag hade tänkt ta in två nya medlemmar som Medarbetare på sajten ett tag, för att se hur det funkar. Jag vill ge så många som möjligt (som är intresserade) en chans att få vara med och känna på hur det är att vara Medarbetare, och jag vet att många här inne har visat intresse om medarbetskap förut.
Innan du anmäler dig som intresserad, kom ihåg:
- Du måste vara aktiv, och sedan innan medlem på Hästfoto iFokus (detta för att jag vill att du ska ha "känt" forumet ett tag)
- Du måste vara beredd på att lägga ner tid på att skriva artiklar, flytta/redigera/låsa/radera inlägg, vilket ofta kan vara mycket tidskrävande (gärna dagligen)
Jag söker främst duktiga skribenter som gärna tar sig tid att få ihop lite artiklar och även orkar med de lite tråkigare sysslorna som jag nämnde ovan (hantera inläggen som postas).
Är du intresserad? Skriv en motivering i tråden för varför just du vill bli Medarbetare.
MVH Anna, sajtvärd
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Jag är intresserad!

Jag är intresserad. Jag kanske inte kan mest här, men det skulle vara kul att få lära sig mer. Artiklar kommer det nog inte vara något problem att knåpa ihop. Idéerna till själva artikeln är nog för min del svårare. Att lägga ner lite tid och vara aktiv på sidan kommer nog inte heller vara någon konst då jag är inne på mycket i vanliga fall också.
Hälsningar, Elin
#1 Motivering?

Jag är intresserad.
Är inne mycket här och tycker det är roligt att lära sig samt lära ut. Att flytta/redigera/låsa/radera inlägg tycker jag skulle vara roligt, samt att skriva artiklar. Har mycket tid över och skulle gärna lägga ner det på att skriva/hjälpa folk för att bli bättre. Har redan värvat flera medlemmar hit och kan säkert värva många fler. Är en glad och positiv tjej som gärna brukar hjälpa folk med redigering och hemsidefix.
Tyckte jag skrev lite från början så jag har redigerat mitt inlägg.

Jag är väldigt intresserad.
Jag är inne här ca. 2-4 timmar per dag och eftersom jag är så pass "liten" har jag inte mycket läxor som ska göras och har därför mycket tid. Har faktist inga problem med att skriva artiklar, sitter just nu och finslipar på en som jag tänkt skicka till dig alldeles snart. Blev medlem förra sommaren. Som Ellsa sa så tycker jag nog också det skulle vara roligt att flytta/redigera/låsa/radera inlägg.
MVH Annie
/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se

#3 Jag är ändå här väldigt mycket och läser och skriver, åtminstone ett par timmar varje dag. Att skriva artiklar skulle vara jätteroligt eftersom jag gillar att skriva artiklar och uppsatser o.s.v. Har redan idéer om vad man kan skriva om. Och att hålla koll på trådar och inlägg är ju inga problem. Jag läser ändå i trådarna och märker om det är något olämpligt eller så, så det är ju i stort sett ingen skillnad förrutom att jag då har möjligheten att hjälpa till istället för att bara se på när någon annan gör det ;)
Jag tycker att det skulle vara jätteroligt att vara Medarbetare här, eftersom jag redan är väldigt aktiv och gillar att hjälpa till.
Jag är också rätt intresserad!
Har varit medlem i snart 1 år nu tror jag. Jag har haft mycket nu här i slutet på 9an men har varit inne väldigt mycket och fixat, kollat bilder och kommentera. Tycker det skulle vara riktigt kul att skriva lite artiklar och hålla på med inläggen.
//Rebecca

Jag är intresseradVar aktiv väldigt mycket innan (om ni minns), men stress med skolan, hästar och tonårsproblem är jag på G igen. Varför du ska välja mig då, ja. Jag försöker vara så aktiv som möjligt, och jag tycker inte att någon fråga är en dum fråga. Jag älskar att hjälpa folk som behöver hjälp, det får mig att känna liksom att jag hjälper någon XD. Jag älskar att skriva artiklar och uppsatser i vanliga fall, och det skulle vara extra kul om dem publicerades liksom också
Full av fantasi och idéer är jag. Sedan har jag märkt att jag har fått massa tid över, skulle kunna lägga ner dem på den här sidan istället för bilddagboken och gör en nytta. Aja Anna du väljer själv, jag skulle iaf bli väldigt glad om du valde mig, men det tror jag alla andra också skulle bli
Sedan kan man ju en del om fotografering, precis som många andra! =D

Nu har jag kommit på lite idéer. ;-)
Jag är också intresserad. 
Har varit medlem sedan sajten lanserades, men har varit lite oaktiv ett tag nu pga. jag haft lite ont om tid.
Tycker det är väldigt kul att skriva artiklar och dyl. Och lite om foto kan man ju också ;)
Det hade varit kul att få bli Medarbetare och även få ta sig an de lite tråkigare jobben.
Även jag är intresserad :)
Har inte varit medlem här så länge, kanske ett halvår. Men jag har hållt på med hästfoto och foto överhuvudtagtt i många år och tycker just hästfoto är väldigt intressant :)
Jag sitter oftast här inne ett par timmar om dagen och skulle gärna vilja hjälpa till mer på något sätt. Artiklar tycker jag om att skriva och har även gått media på gymnasiet om det skulle vara till någon fördel så jag kan grunderna i artikelskrivande ;)
Det som du beskriver som tråkiga jobb tycker jag däremot verkar rätt roliga :)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Och så är även jag intresserad.
- Är inne på HF varje dag, både hemifrån och från jobbet, och läser ofta trådar, även fast jag kanske inte alltid skriver.
- Är inne på HF av annan orsak än dom flesta. Jag fotar väldigt sällan hästar, har nog aldrig gjort det med min D80, utan fotar mycket annat, men tycker det är så otroligt bra stämning här inne, så det har bara blivit så att jag återkommit.
- Är 21. Även fast åldern säkert inte spelar roll, så kan det vara bra att ha Medarbetare i olika åldrar.
/Michaela Lundgren
Jag är intresserad.
Är inne på HF i stort sett varje dag, kan en del om fotografering och sånt. Det skulle vara kul att utvecklas mer och hjälpa andra som är intresserade. Jag älskar att skriva, så jag tror det skulle passa mig bra.
MVH Josefin
Jag är också intresserad :)
Inne här flera timmar per dag, skulle inte vara några problem att göra de "tråkigare" sysslorna - tvärtom har jag inget emot det alls ;) Visst skulle jag kunna skriva artiklar, men som någon sa så är det lite idébrist just nu, hehe. Varit med sedan sajten startades, blev medlem på iFokus mars 2007 och är 13 år. Fotar mer och mer hästar nu när jag köpt min nya kamera - Nikon D80 - så förhoppningsvis kommer jag bli mer kunnig inom hästfotografering under våren och sommarens gång.
/Sara
Glömde skriva: Är 14, fyller 15 i sommar :)
Jag fyller 14 i år om ni undrar :)
Väldigt intresserad.
**Min motivering:
** Jag är oftast inne på HF varje dag. Jag fotograferar hästar aktivt, oftast i deras naturliga miljö, men försöker komma iväg på så många tävlingar/utställningar/evengemang som möjligt. Jag älskar stämningen på HF, alla är så himla bra kompisar med varandra även om man aldrig pratat "personligt".
Jag älskar att skriva och är väldigt insatt och intresserad av kamera- och fotoutrustning. Bara jag vill och är intresserad av ämnet kan jag lägga ner otroligt mycket tid på att skriva, om så bara några rader.
Fyller 15 i höst. Fotograferar för tillfället med en Nikon D80 och har fotograferat aktivt i ett år, fotograferat över huvud taget i ungerfär två.
Är som sagt väldigt intresserad av att bli Medarbetare!
Om jag blir vald kommer jag att lägga ner mycket tid på att vara inne på HF samt att skriva artiklar samt hantera de "tråkiga sysslorna"!
Johanna - Instagram

Intresserad även här :)
Jag är 13år fyller 14 i sommar, är inne på HF ca 1-2h varje dag om jag inte är bortrest (vilket sker välldigt sällan). Jag fotar hästar ungefär varje dag, och har själv tre varmblodiga travare och en russtravare. Jag skriver kanske inte så mycket kommentarer här inne, men jag läser alla, för jag brukar inte ha så mycket för mig. Jag tycker om att skriva men har ibland svårt att uttrycka mig i vad jag tycker. Men övning ger färdighet. Jag är van att fixa intervjuer, och jag känner ganska många bra, aktiva fotografer, inte bara i Sverige.
Jag gillar hästfoto.ifokus eftersom alla är vänliga och det är en trivsam sida. Det är bra stämning och många är så hjälpsamma och är bara glada att få hjälpa till.
Jag känner att jag inte har idéer till artiklar just nu, men vissa har jag faktist, men som sagt, intervjuer är min huvudsak kan man säga.
Jag har själv en Samsung GX-1L, men jag är på gång med att köpa en Canon EOS 40D. Så i sommar har jag en sådan istället. Jag började fota för ett par år sedan, men inte på allvar sedan jag fick systemen, den har jag haft i 1,5 år nu.
Jag har absolut inget imot att hantera det du kallar "tråkiga sysslorna" tycker bara det är kul..
Jag är intresserad av att vara Medarbetare här hos er. Har sedan förr stor egenskap om att sköta forum och sådant arbete med låsa trådar m.m på en annan sajt som tyvärr inte är lika aktiv längre. Jag är även redaktör för en tidning IRL (ridskolans tidning) och har därav stor erfarenhet av att skriva artiklar och så vidare. Är även förövrigt en välldigt trevlig person som nog skulle kunna komma bra överrens med de flesta på sidan. Så det skulle vara gör kul att få bli Medarbetare för er, eftersom jag inte har möjlighet att själv bli sajtvärld på en egen sida. Och så är jag inne flera gånger om dagen och läser här inne.
Jättekul med så många intresserade =)
Fler?
På fredag tar jag inte in fler motiveringar.
Känns som jag skrev ganska lite jämfört med alla andra men, det är bara fråga om det är nåt speciellt ^^

Samma sak med mig, bara att fråga på då jag också skrev väldigt lite.
Jag känner också så :P hehe
Tänkte bara säga att vill du veta något mer osm jag inte nämnde är det bara att höra av dig :)
säger det samma som #25.. det är bara att Pma :P
Lycka till allihopa :D
Sista chansen ikväll, låser senare inatt!

Hehe det här är spännande
Aja vem som än blir utvalda är värdiga personer! :)