Agriaveckan 17 maj (nat. hopp)
Under dagen har jag varit på Vetlanda RF's stora gräsbanan och fotograferat nationell hoppning. Kom hem med strax under 400 bilder efter 5 timmars fotografering och har nu alltså hunnit testa D200'n ordentligt. Kanonnöjd hittills.
Tänkte bjuda på några foton, kommer fler imorgon då jag ska dit igen.
Konstruktiv kritik tack!
MVH Anna
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Snygga! =)
Fel datum bara. ;)
#5 Ouuups ;) Fixat!
Härliga! Fastnade själv mest för #1

Jättefina bilder, gillar ljuset på alla :)
Jag kan inte ge så mycket kommentar. Men jaa, Underbara bilder!
jättefina bilder, verkligen kanon snygga, ser ut att vara mycket bra skärpa, fint ljus och kanonsnygga hästar, bra jobbat!
Ser fram emot vad du kommer att visa imorgon :)
Jag älskar #1, mest på grund av skärpedjupet och kompositionen. Underbar!
Jag är också mest förtjust i #1. Det var en av de första bildena jag tog idag =)
Tack!
Bra bilder! Gillar speciellt #1 och dess beskärning. Fast det känns som den lutar lite.
Väldigt tråkigt att du kapade spetsen på hoven på bild #2! Hade velat se mer luft under.
På bild #3 känns det som om bakgrunden tar över för mycket. I och med att hästen inte hade så speciell färg så är inte ekipaget så dominerande i bilden.
Sista bilden(#4) var ursnygg!
http://www.regret-nothing.com
Tack! #3 var en sådan bild som flög med av bara farten, inte överdrivet nöjd med den jag heller ;)
På bild #2 har jag bara råkat beskära bort hovspetsen, hela hoven är med egentligen, kan fixa det sedan =)
Jättefina bilder, ljuset och färgerna är härligt mjuka utan att verka dassiga.
Måste säga att jag fastnade för den första bilden, gillade även andra bilden väldigt mycket (till stor del på grund av hästens öga iochförsig ^^)
Något jag lade märket till när jag såg på den sista bilden är att hästens bakdel ser lite konstig ut..kan inte riktigt sätta fingret på vad det är och förodligen är det nog inget du som fotograf kunde ha ändrat på. Det gör även att in blick vandrar till personen som går precis bakom. Men som sagt, inget att göra åt.
Jättefina bilder, allihop! :)
Tyckte mest om #2. Verkligen helt otroligt vacker!
Kanonfina bilder i övrigt!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Oj, vilka kanonbilder! Undrar om du förstår själv hur duktig du är på att fota :)

#1 Skulle gärna ha sett den lite senare i språnget så att man fått med hela ridstöveln. Det känns annars lite avklippt. Annars en jättefin bild, Gillas!
#2 Denna är riktigt snygg. Synd bara med den något röriga bakgrunden, men det kan man ju enkelt klona bort. Skulle nog också vilja ha lite mera luft över ekipaget, men det är en smaksak.
#3 Synd att du kapade svansen. Som sagt så är bakgrunden för rörig och ekipaget smälter lite in i den. Men annars bra del av språnget och ljuset är också bra.
#4 Motivet, och språnget är jättefint. Men jag tycker att det är synd med det vita huset (?) i bakgrunden som gör att bilden blir lite jobbig att betrakta.
Det var mest bara småsaker, överlag så har du lyckats väldigt bra och bilderna är verkligen jättefina! :)
Bakgrunden är väldigt svår att påverka vid tävlingsplatser, jag gjorde mitt bästa ;)
Tack för kommentarer!

Jag gillar #1 bäst. Otroligt vackra hästar, btw
/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se
Som vanligt leverarar du bilder i toppklass Anna. Vet inte vad mer man kan säga, super! #4 är min personliga favorit, men de fina matchande färgerna och den underbara minen på ryttarens ansikte!
Tack så jättemycket :)
Jättefina bilder Anna!
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Härliga bilder Anna! Tycker du lyckats bra. Du och kameran kommer visst överräns ;) xd
Jättefint

Fina bilder! Men på #4 stör jag mej lite på att bara halva hästens rumpa är med.. Annars jätteskarpa och fina bilder =)