Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 05-kritik-närbilder
Läst 656 ggr
IngridSkoog
0

Ponnyöga

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Närbild på ponnyöga. Vad kunde jag ha gjort bättre? Massor av kritik önskas!

Ursäkta den dåliga bildkvalitéten då bilden är omsparad i jpg format ett flertal gånger och likaså den usla beskärningen, det var massor av störande och suddiga fläckar i bilden.

Anoziz
0

Svårt att se eftersom det är ett pdf format, gör gärna om den till en jpeg (eller annat) och till en mindre storlek. Så att det blir lättare att se och då att ge kritik.

IngridSkoog
0

#1 Sorry! Hoppas denna funkar bättre (=

Dålig bildkvalitét då bilden är sparad i jpg ett flertal gånger.

Hedman
0

gillar bilden, förutom att det skulle behövas mer luft under och på höger sidan om ögat :) annars jätte fin :D

IngridSkoog
0

#3 Precis, den känns avkapad mitt i ögat!

Anoziz
0

Bra att du gjorde om den!

Jag tycker det känns som att ögat är av kapat både till höger och neråt. Men annars tycker jag det var snyggt med den klara blåa bakgrunden och bra att det inte är något som speglar sig i hästens öga!

MLAfoto
0

Hej på dig! :) jag visste inte att du hade hf! den där bilden har jag sett många gåner förr och du vet nog redan vad jag tycker om den! :)

Ursäkta om jag avbröt tråden lite.

Marija
0

Jag gillar den verkligen, härlig komposition. Gillar vart du satt skärpan, tycker att du lyckats bra.

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

IngridSkoog
0

#6 Hejdu (=  såklart jag har! visste inte att du hade :P haha :D

IngridSkoog
0

#7 Tack så mycket! (=

Cattiiis
0

Den blå himmeln passar jättebra till bilden, och jag gillar vart du satt skärpan. Jag skulle önska att ögat inte hade blivit kapat (höger, neråt) men annars var den jättefin!

Emelie-G
0

Wow, kanonfin! Jag gillar faktiskt att inte hela ögat är med på bild, tycker att det gör bilden intressantare.

IngridSkoog
0

#11 Tack och bock (=

karolinahjalmgren
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tyx om denna då? ge kritik :)
Tagen inne i ett stall fast mitt på dagen så detb lev rätt okej ljus eller?