Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 03-kritik-porträtt
Läst 533 ggr
Lagerquist
0

Kritik: Briori

Igår var jag iväg på 3-års test på Strömsholm med Briori (Brianas pojke) och agerade kameraman. Fick en del fina porträtt på honom som jag gärna skulle vilja ha kritik på, och spar inte på den! (:

Lagerquist
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

**Bild 1
**Frilagt porträtt.

Lagerquist
0

**Bild 2
**

Lagerquist
0

Bild 3

Lagerquist
0

Bild 4

Fritt fram att kommentera! :)

Marija
0

Min favorit är #4. Helt grym redigering. En vacker och annorlunda bild, jättesnyggt!

Tycker också mycket om #3. Ett jättefint porträtt. Gillar det ännu mera i färg.

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Lagerquist
0

Tackar så mycket :)

Lininaa
0

Bild 1: Han ser pigg och alert ut vilket jag gillar. Jag tycker dock att bilden är liite mörk, jag skulle vilja se konturerna lite tydligare samt ha liite mera luft över öronen. Annars en riktigt fin bild!

Bild 2: En lite spännande bild som jag faktsikt tror skulle bli bättre ifall man roterade den lite så att inte bakdelen ser så hög ut. Annars bra skärpa, fina färger o.s.v.

Bild 3: Jag gillar verkligen uttrycket, men själva bilden tror jag att jag gillar bättre i färg. Jag tror också att den skulle bli lite intressantare i stående format.

Bild 4: Den här bilden är såå läcker! Helt klart min favorit bland dessa. Knopparna leder blicken in i bilden på ett bra sätt. Att ögat är placerat så som det är gör bilden väldigt intressant. En mycket fin bild helt enkelt!

OliviaJ
0

Håller med Lina! :)

Lagerquist
0

#7 Tack för kritik!

Den här kanske faller dig bättre i smaken? Ska testa det andra du poängterade också (;

Testade beskära bild 3 till stående, men tyckte inte det blev något bra. Men smaken är ju olika (;

Lagerquist
0

Något sådant här till bild 2?

Lininaa
0

#9 Den gillade jag mycket mer!

#10 Den här var också bättre :)

Lozzan
0

Är helt föräldskad i bild nummer #4. Inte bara ett foto på en häst, det är konst. Mer sånt! =D

ElinH
0

Jättesnygga bilder! Bra jobbat, verkligen!!

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Lagerquist
0

#11-13 Tack så mycket! =)

Anna
0

#4 är en riktigt, riktigt fin bild. Hade lätt kunnat ha den på väggen.

De andra var helt ok, men gillar tyvärr inte första. Tycker huvudet blir opropertionerligt jämfört med halsen.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se