De nya medarbetarna
Lade nyss till våra två nya Medarbetare. Valet föll efter lite övervägande på Sara/neonrosa och Michaela/michaelalundgren.
Varmt välkomna hit!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Jag tackar för förtroendet och hoppas att ni kommer trivas med mig som Medarbetare. Ska självklart göra mitt bästa hela tiden :)
Ha en fortsatt underbar fredag!
/Michaela Lundgren
Kan inte säga annat än Michaela, tack för förtroendet och jag ska göra mitt bästa! :)
Sara

Har Isak och Michaela Lundgren så mycket erfarenhet av hästfoto egentligen? Inget illa menat men vad jag sett är dom inte precis aktiva hästfotografer då det finns andra hästfoto-tjejer som är duktiga på det området som då hellre borde få chansen.
Grattis, hoppas absolut att ni ska trivas :)
#3 Nej, helt riktigt.
Jag har inte så mycket erfarenhet av hästfotografering. Har nog inte fotograferat hästar på över 1 år. Men jag vill gärna göra det.
Jag hoppas på att jag ska kunna tillföra andra bra och vettiga saker till HF, och är otroligt glad för att jag fått förtroendet för att få bli Medarbetare.
/Michaela

Isak har dessutom redan 2 andra sajter. Man välkomnar inte precis andra personer att bli Medarbetare på iFokus utan dom som redan är sajtvärdar/medarbetare blir det igen.
#3 Det har ju inte bara med det att göra tycker jag. Utan är man en duktig fotograf överhuvudtaget så kan man nog hjälpa till här ändå. Och det är ju inte fel med äldre och mer mogna Medarbetare (fatta mig inte fel ni som är yngre) men det ärj u bra med lite äldre som håller ordning lite här också, och jag tror anna tänkt igenom ordentligt om vilka hon skulle välja så jag tycker iv ska vara glada att vi har dem :)

#7 Det är inte riktiat mot dom ta inte illa upp. Det är det att folk som redan har ansvar för en sajt får ännu mer ansvar istället för att dela upp jobbet så nya folk som kanske är jätteduktiga får möjligheten. Sen ska ju medarbetarna kunna ämnet just HÄSTFOTO , inte bara FOTO utan hästfoto, annars mister det poängen med hela sajten om ingen kan nåt om ämnet. Men det är min åsikt.
Grattis :)
#6 Tycker du låter lite negativ!
Vi är 5 aktiva hästfotografer som arbetar med sajten (jag, Lina, Emelie, Matilda och nu Sara). Sedan har vi Alexander och Michaela som kan mycket om fotografering i allmänhet och dessutom är duktiga skribenter som Medarbetare. Ser absolut inget fel i det.
Det är bara Isak som är Sajtvärd sedan tidigare vad jag vet, ingen annan.
Det är mitt beslut vilka jag vill ha som Medarbetare och jag är mer än nöjd med de jag har just nu.

#10 I varje inlägg har jag sagt att det inte är illa menat, men sen är jag negativ? Aja, jag sa min åsikt om detta, That's it.
#11 Att du inte menar något illa förstår jag mycket väl =) Men tycker att du låter negativ ändå.
Finns det inget positivt med detta? Innan hade jag 4 Medarbetare, då klagade ingen. Nu tog jag in 2 till för att ge fler chansen - och de som skrev bäst motiveringar var utan tvekan Sara och Michaela enligt många av oss bakom sajten, så då valde jag dem.
Jo som jag sa förut det är alltid bra med äldre och mognare Medarbetare ^^

#12 Det jag menar är att på en sida med en speciell inrikting tycker jag medarbetarna ska ha erfarenhet av de ämnet.
6 av 7st har det här inne. Vet att Michaela fotat mycket hästar "förr". Isak är den ende, och han är en mycket erfaren och duktig skribent som tillför sajten mycket ändå.

Grattis =)
Grattis till de nya medarbeterna, välkomna in i gänget :)
Tror att ni kommer tillföra sajten mycket.
Grattis!Ser fram emot många spännande tipps och artiklar:)
Grattis, vad roligt! ser fram emot flera spännande artiklar att läsa :D
Vad roligt, vamt välkomna :)
Grattis!! :D
GRattis!
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus
Grattis!
#15 dessutom kanske vi kan få över Isak till hästfotograferandet också, han kanske blir så nyfiken att han bara måste prova och fastnar…
Tycker att ni (du) som är ansvariga får välja precis vem du/ni vill, det är inte primärt för att ge andra erfarengheter man väljer fler Medarbetare tycker jag utan för att få avlastning och förbättra sajten.
Ett kanonbra val, grattis =)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Grattis och välkomna hit.
#25 Det skulle vara något. :)
#14 Nu tänker jag inte försöka skapa någon OT-diskussion i tråden utan bara ge min syn på saken. Ämne och inriktning är två skilda saker.
Ämnet på denna sajten är foto med inriktning på hästfoto. Alltså diskuteras en hel del som bara har med foto att göra. Skulle inte de inläggen då hänvisas till foto iFokus? Ju större iFokus blir desto svårare blir det att specifikt hålla vissa trådar på resp. forum.
Sen kan det vara lite svårt att ta in folk som precis lärt sig sin kamera och inte vet vad allt betyder inom termerna. Sen kanske sajtvärden (generellt) trivs med vissa personer som är Medarbetare på andra sajter och då vet vad de går för och dess lojalitet.
Dessutom är jag enda personen i gänget som kör Canon.
Kommer troligtvis inte skriva mer i denna tråden då detta mest var min syn på det hela och inte någon form av diskussion/provisation.
Hälsningar
Alexander
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson

#27 Bra Alexander :D
Grattis till Michaela och Sara :D
Ni kommer göra ett bra jobb
/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se

Grattis till er båda! :)
Grattis grattis ^^ Hoppas ni har lite roligare än vad jag hade :P
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
Grattis!
Grattis! Tror att ni kommer tillföra massor av bra saker till siten! :)

Tyckte det stod skiten först. hehe
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson
Grattis! :)
#34. Hahaha ja det hade varit något om det stått det ;)
kul :)

Jättebra val, lycka till båda två!

Grattis och lycka till! :D

Grattis! :)