Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 09-fotoutrustning
Läst 455 ggr
ElinH
0

NU ÄR DEN MIN!

Nu är kameran äntligen min! Nikon D50 + Kitobjektiv och ett gammalt analogt teleobjektiv (utan möjlighet att använda autofokus dessvärre)  + tillbehör, för 4500:-
Den har bara gjort 1600 exponeringar och är köpt begagnad av min pappas kompis som skulle uppgradera sig.

Ojojoj, vad glad jag är Haha ;) Ursäkta om jag bara svammlar men det är sån tur att jag hann köpa den då en annan kom dagen efter och var jätteintresserad han med.
Så nu är jag också med i systemkameregänget här på hästfoto ;) Har faktiskt inte lyckats fota någon häst, det ska göras i helgen allra senast :P

Ni som har en D50, funkar alla sorters Sandisk minneskort till den? Rekomenderar ni att köpa ett extra batteri?

Ska köpa ett tamron 70-300 eller 55-200 efter sommarjobbet och kanske ett 50 mm 1,8 också =)

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Hajda
0

Grattis till ett bra kameraköp =D
Jag tror att alla kamera-minneskort fungerar till D50 ;)

Tovig
0

Grattis! :)

elinnn
0

Roligt, grattis!

Marija
0

Grattis till en grym kamera =D

Jag ska själv införskaffa ett extrabatteri till min D50 då batteritiden är något kort. Minneskorten vet jag ingenting om, men enligt pappa funkar alla våra minneskort till den ;)

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Anna
0

Grattis, du kommer inte bli besviken =)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Emelie-G
0

Vad skoj, grattis! Alla SD (Secure Digital) kort fungerar till D50.

Lininaa
0

Vad kul!

eliinb
0

Jätteroligt! :D

The-Photo
0

Grattis!

Pedro
0

Skoj

/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se

neonrosa
0

Stort grattis!

Ellsa
0

Grattis till en trevlig kamera!

CF (CompactFlash) funkar inte.

ElinH
0

Tack så mycket alla :)
Och så har jag fått en liten koll på vilka minneskort jag kan använda också.  Tacktack =)

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus