Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 15-bildhantering
Läst 465 ggr
Majsbecka
0

Extern hårddisk

Jag är pågång att köpa en extern håddisk till mina bilder. Tänkte en på 500 gb så får man plats med typ allt på den :) Har ni några tips vad man ska kolla efter på dom eller nån bra modell som inte är den dyraste? Är ganska vilsen i hårddisk jungeln :P

ElinH
0

Ta gärna en som kopierar filerna och sparar dem i ett back-upp minne ¨för säkerhetens skull :)

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Majsbecka
0

#1 Hur kollar man att den gör de då? :o

Majsbecka
0

putt

ElinH
0

#2 Det borde stå på förpackningen om du kollar i en affär, annars står det väl på beskrivningen? Fråga i affären och be om hjälp. =)

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Granatapple
0

Jag har en LaCie på 500 GB som kostade runt 500 (tror det var rabbat då). fungerar finfint utom att den låter endel när det jobbar.. men vill man inte ha en alltför dyr så är det att bra tips.

Majsbecka
0

#4 Ska köpa på nätet :)

#5 Okej :) ska se om jag hittar nån sån kanske ;)

fridak
0

jag har en western digital elements 500GB från netonnet 799:- den är väldigt tyst och håller sig kall så länge man inte täcker över den med allt för mkt papper(A)

Lagerquist
0

Jag har också en LaCie på 500gb min kostade kanske en 1500 eller nåt, jag kmr inte ihåg 8>

Majsbecka
0

Ska beställa på måndag men vet fortfarande inte riktigt vilken x'D Tack för alla tips :D Fortsätt gärna tipsa!