Hopptävling - GFRK 24-25/5
Nu i helgen, 24-25 maj är det regional (lör) och nationell (sön) hopptävling för häst. Tävlingarna börjar kl 9.00 och är utomhus på Delsjöns Ridbanor, även kallad Tippen. Jag ska vara där båda dagarna då jag blivit bokad av en privatperson.
Ska någon här inne dit och fotografera?
Bor i Stockholm så nej ^^
Känns lite onödigt att svara om man ändå inte ska dit? :p

#2 Jag har inte sagt att du måste svara ;) Var mer en fråga för de som bor i Göteborgsområdet!
#3 Tror sara syftade på #1. :p
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#3 Menade till #1 ;)

Aha, tänkte att det lät lite konstigt ;) Men nu fick jag ihop det, förlåt!
#2 Varför det? Hon frågade om nån skulle dit och jag sa att jag inte skulle dit?
På trådar som tex. Bassholmen är det jättemånga som sagt att dom inte ska dit när nån frågar vilka som ska dit b.l.a. du själv…
Ska troligtvis dit på lördagen.

Jag ska dit både lördagen & söndagen, då jag också är funktionär. Men vi får se om jag bara är fotograf, bilderna kommer senare att publiceras på GFRKs hemsida (jag är deras privata lilla fotograf). Det blir smygfoto på både dig och mli, akta er ;)
Jag ska till Floda o tävla på lör, kanske åker dit och fotar ev söndag =) Vart lite mer exakt är det?
#7 Menade inget illa, var bara det första jag hann tänka. Och du har rätt, jag har också skrivit så ;) Ursäkta!

#10 Kan berätta då jag rider och är en aktiv medlem på Göterborgs fältritt klubb ;) Det bästa är om du kikar på deras hemsida www.gfrk.se. Själva anläggningen Tippen (där det hålls) är inte vid gfrk stallen eller ridhuset, för att komma till tippen får du leta dig igenom skogarna/vägarna. Det kommer finnas personal vid Gfrk som visar dig vägen under dagen. Sjävla GFRK ligger vid delsjövägen. Går spårvagnar (5 Torp) till stallet, dock får du leta en liten bit för att hitta ;)
#11 Det är helt Ok, bara undrade lite ;)
#12 det är inte det som har legat typ vid säve flygplats ett tag?
Jag vet att det var en fälttävlans bana där ett tag :)

#14 Nej det tror jag inte att det har ;) Innan hette ridskolan Stora Böö, så nej ;)
#14 Nej, det är Alleby RK som ligger granner med Säve flygplats ;)

Jag är troligen där ifrån 14 imorgon, tror att jag ska ha på mig ett par mjukisbyxor där det står ANNA på benet! Kom fram o hälsa om ni känner igen mig! :)
Jag kommer inte, kommer ha fullt upp ;)
Oj.. Nu orkar jag nog inte upp imorgon X)