Hästbilder
#0 Fint porträtt, fina färger och bra uttryck från hästen. Synd på staketet i bakgrunden då bakgrunden annars är väldigt ren och fin.
#1 Fint fångat. Tycker att den borde rätas upp, annars bra komposition. Synd att hästen ser lite trött och ouppmärksam ut.
#2 Snyggt! Jag tycker att det är lite för mycket luft överkant, tycker inte att det ger bilden något, annars är det ett fint porträtt, fast tyvärr ser bläsen utfrätt ut på min skärm.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

#1 Min favorit. Fina färger och kontraster! Bakgrunden är ren, vilket gör det ännu finare!
Snyggt gjort!
#2 Även här fina färger och kontrater. Dock så tycker jag att fuxen har blivit en aning röd. Annars fin!
#3 Denna gillar jag mindre, inte så fin bakgrund, då den ser dyster ut. Hästen är däremot bättre, med bättre färger!
#0 Ögonen ser lite röda ut på hästen och (nu är jag bara överpetig) tygeln skulle kanske ha hängt ner lika mycket på andra sidan, men som sagt, det är lite överpetigt. Staketen stör litegrann i bakrunden men inte överdrivet mycket. Fint kort :)
#1 Hästen ser nästan lite röd ut på den här bilden tycker jag, aningen trött också. Staketen stör lite men det var väldigt bra att det inte var någon häst i hagarna längre bort på bilden! :) Jag vet inte riktgit men är bakrunden lite sne? lite bara? Aja, som sagt så är jag väldigt överpetig :)
#2 Det här är min favorit tror jag. på dom andra har färgerna varit liite för starka (kan bero på datorn också) men här var det bra tycker jag. Hästen står jättefint och det är så snyggt med ljuset på öronen, den vita linjen, de gillar jag! Marken/gruset kunde ha fått lite mer kontrast eller så. Men kortet var superfint!
Fina kort! :D
Okey tack alla :D