Manual till Canon EOS 400D
Söker nu en svensk manual till Canon EOS 400D.
Någon som har/vet var det finns?
Dom flesta fotoaffärer som tex. Scandinavianphoto säljer det för ca. 400 kr
Vi har 2 st, Kanske kunde skänka bort en till dig ;) OM jag får förståss ;) kanske skulle prata med ägarna till de först ( Pappa ) ;)
#2 Låter ju underbart! ;) Gör det!
#2 Jag betalar såklart frakten isf! + att Någon krona sa mamma att du ska ha för besväret, 50kr? =)
tyvärr jobbar han nu, men Jag kan prata med honom imorgon ;)
#5 Visst, gör det! :) Hör av dig så snabbt du kan. ;)
#2 Du vet väl att dom är värda en del? :P
#7 Det vet hon nog. Men har hon två så kanske hon kan erbjuda för en liten slant? Det tycker jag är väldigt generöst då inte alla kan lägga ut mycket pengar på varje sak då det blir mycket i slutändan. Men det är fritt val för #2 att ändra sig om hon vill ta mer för den. ;)
Jo visst vet jag ;) Men det kan alltid vara kul att hjälpa till ;) Hittar jag båda så kan jag det ;)
#9 Gud så snällt! :)

får man ju med när man köper? jag fick iaf det till min canon.
#11 Man får kanske inte alltid med på svenska, själv fick jag en manual på franska..

Jag fick endast med manualer på franska, tyska och spanska ;)
Det beror nog på var man köper. Om man köper från internet, från utlandet o.s.v.
Själv har jag i alla fall en på svenska ;)

jag fick typ 4 st :S svenska, engelska, spanska, och franska tror jga :P
#15 Haha ;) Bättre med för många än för få =)

Jag köpte ju ändå min på El-Giganten, då tycker iaf jag att man borde få svensk manual ;)

Jag fick jättemånga! :O Franska, spanska, danska, svenska, norska tyska mm som bara ligger och skräpar xD
/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se

#16 haha japp ;P
det är bara franskan jag inte fattar :P

Jag fick en svensk och en engelsk :)
#17 Då kan du ju gå tillbaka och kräva en svensk manual för det är ju nå lag på det nu att allt som säljs i sverige ska ha en svensk manual med sig.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Om man handlar från vissa internetsidor så får man ingen svenks manual med.
Jag köpte min Canon EOS 350D från Pixmania.com, och fick då en tysk, en fransk och en italiensk manual med. Ingen svensk.
/michaela
#22 man kan väl fortfarande kräva att de ska skicka med en eftersom de säljer från sverige? Om nu pixmania är svenskt :)
Elgiganten ska iallafall kunna skicka med en svensk manual eftersom de finns i sverige.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Pixmania tror jag är tyskt :P

Jag fick en Svensk och en Engelsk, precis som Elsa :)
Hoppas att det löser sig! =)