Fonts?
Jag ska ju försöka bli något inom foto och jag vill gärna skriva mitt namn på fotona som jag tar men hur gör ni så fina texter med ert namn på? Vill inte ha dom där tråkiga i paint XP
Hur? finns de någon genomskinlig??? XD Alltså att man ser fast det ör ghenomskiligt
Nej, inte vad jag vet.. det får man fixa i ps eller annt bildredigeringsprogram.
#3 Okeej vad synd =( Dom programmen kostar säkert =( Men vet du någon snygg då? :D Har svårt att hitta..
Photoshop går att ladda ner 30 dagar gratis från adobes hemsida ;) CAC pinafore tycker jag är ganska snygg.
#5 Okeej, förlåt om jag är jobbig.. Men du skulle nite kunna länka till sidan där de står 'download' ps nått?? okej vart hittade u den (a) Hehe 
#7 Vilken av dem är det jag ska testa?
#8 Vid första länken laddar du ner photoshop, vid den andra laddar du ner fonten. Hon skrev ju det.
OJ jag läser inte XP
Puttar upp tråden lite och frågar vad för teckesnitt har ni/vilka tycker ni är fina? :)

Dafont är jättebra med massa olika stilar, det finns helt fantastiska! Jag gillar Multu eller vad det heter, och Luna bar..

Jag laddar hem mina från dafont, som emelie.
Laddar också hem fonter från Dafont.com.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Jag Laddar oxå ner därifrån :) Superbra och enkelt :)
Ni som ladar hem från dafont, vad betalar man för det? Får man behålla dessa teckensnitt efter det eller är det en "färskvara" ? När man trycker på ladda ner står det att man betalar per 40 dagars period eller så måste man ta bort det från datorn? förlåt om jag fattar trögt…
#16 Vissa av mina teckensnitt försvinner efter ett tag, då tar jag bort dom och laddar ner dom igen. Betalar inget :p
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Vad är det för teckensnitt ni tycker är fina då? :D Vill ha massa tips på snygga!

#18 Walkaway Bold tkr jag är snygg :)

Dafont, här också.

Använder ni WinZip att lixom få fram själva teckensnittet ur?

#21 Jag använder iaf WinZip ;)

#22 Knövlar bara för mig, ingen annan bra sida än Dafont? :D

Använder mig av Dafont
Dum fråga, men när jag har laddat ner teckensnitt därifrån hur gör jag då för att kunna använda dom?

Annars kan du ladda ner paint.net, där kan du också sänka opaciteten.