Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 12-uppdrag-bildförsäljning
Läst 860 ggr
LindaKarlstrom
0

Presentation vid utställning - hjälp!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ska hänga upp en ny utställning i fiket på ÄRF, och den här gången bad stallchefen mig att göra en lite presenation av mig, här har jag kladdat ihop något, vad tycker ni om det?

Anna
0

Snyggt upplagt, däremot tycker jag inte texten rinner på så bra - det beror nog på att du enbart använt punkter och inga kommatecken i din text.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

LindaKarlstrom
0

#1. Det har jag absolut inte tänkt på, ska byta ut lite punkter till kommatecken :)

divansson
0

Tycker det ser bra ut nu när du ändrade :) Är vel bara hemsidan kanske, fast den kanske avslöjas i mejlen ;)

LindaKarlstrom
0

#3. Och så står hemsideadressen i loggan, onödigt att skriva ut den tre gånger =)

divansson
0

#4 Oj, så vaken är jag :P Ber om ursäkt!

LindaKarlstrom
0

#5. Jättelungt! Jag såg det faktiskt inte själv först :$

Marija
0

Jättefint!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Johannna
0

Jag heter Linda Karlström, är 17 år och går på medieprogrammet…

så skulle nog jag ha skrivit.

Anken
0

Tycker det blev lite mycket "jag"…Annars var det en bra text! :]

elinnn
0

Tycker att den andra var bättre :)

LindaKarlstrom
0

Såhär kankse? :)

Anna
0

Jag skulle ha punkt efter "…tre år", eller skriva om just det lilla stycket.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

LindaKarlstrom
0

aha, joo…. får se hur jag gör =) Ska inte skriva ut allt förän i morgon.

neonrosa
0

Snyggt, men håller med Anna om att du borde sätta punkt efter "tre år" ;)

MiniMorr
0

Det finns lite manga "fotograferat" tycker jag. Annars fin text, kort och informativ.

Kunde du kanske ta bort ett "fotograferat" i "… har fotograferat aktivt i ca tre ar, [ta bort] jag har fotograferat uppdrag…" - efter "tre ar, bland annat uppdrag…" istället?

Vill inte lägga mig i för mycket, men alla "fotograferat" stod ut lite väl mycket för mig.

Lycka till med utställningen! :)
-Jenny

LindaKarlstrom
0

#15. Du kan inte lägga dig i för mycket, jag bad ju om hjälp!

MiniMorr
0

Jo, jag vet, men det finns skillnader mellan "det sag bra ut, men…" och "herregud, människa, vad tänker du pa?!" och jag vill inte se ut som den andra. ;)

-Jenny

LindaKarlstrom
0

Javisst finns det skildnader, men jag tyckte inte alls att du lät negativ i det du skrivit, :) Tycker du att det ser bättre ut nu?

MiniMorr
0

Vad bra. :)

Jo, nu tycker jag att det ser jättefint ut!! Härligt att du far ha en utställning, har sett en del av dina bilder och gillar dem skarpt!! :)

Fridalej
0

Eh.. Jag är jättedålig på den här hemsidan men jag tror inte mitt inlägg kom fram :O Så jag postar ett till;

Den allra sista meningen skulle man kunna göra om till något så här; "Jag tar de flesta korten i och runt om Älvsbyn…" då får du bort yttligare ett "fotograf.." ord :)

Annars tycker jag det ser riktigt bra ut.
/Frida

LindaKarlstrom
0

#20. tackar :)

inte visste jag att du var medlem på iFokus =)

ElinH
0

#21 Det var jag som tvingade henne, stackarn ;)

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Osterang
0

Jag skulle ha satt kommatecken efter älvsbyn, blir så himla lång mening utan paus annars.. Sen skulle jag ha skrivit "Jag har ett brinnande intresse för fotografering och har hållit på med det aktivt i cirka tre år, bland annat har jag varit på uppdrag både privat och åt företag sedan början av 2007." Men det är bara som jag tycker :] Tyckte det blev lite mycket foto annars..

Ett tips är att du läser texten högt för dej själv och kollar om du antingen måste göra en paus någonstans eller om meningarna är lite för korta.. Lycka till annars :)

Fridalej
0

#22 Ja, fyfan. ;-)

#21 Jo, jag är medlem här (haha uppenbarligen :P) men jag är inte inne så mycket.. Bara ibland, när Elin skäller på mig för att jag inte är inne.. (1 gång i månaden på sin höjd.. :S)

Nåja. Tillbaka till ursprungstråden.

LindaKarlstrom
0

#24. Haha ;)

Lagerquist
0

Jag kom på en grej min pappa nämnde, en gyllene regel för att få lite flyt i texten är att inte börja en mening med "jag" mer än en gång :)

[exsh]
0

Tycker att texten är bra, men tycker att ordet fotografering /what so ever, används alldeles för många gånger, tycker själv att det blir lite tjatigt.. kanske kan du komma på ett annat ord ist ?

LindaKarlstrom
0

okej, tack alla! nu är skylten upphängd så tråden kan låsas :)

Inlägget är låst för nya kommentarer