Ge kritik på elitloppet
Jättefina bilder men på bild två tycker jag hela ekipaget försvinner med bakgrunden och bild tre är bara bakgrunden irriterande…
Bild 1 gillade jag mest :)

Precis, bild 2 försvinner in i bakgrunden.
Dock tycker jag bäst om bild nummer 3, tycker bild 1 känns lite.. trång på något sätt.. Men annars var den jättefin. Hästen ser pigg och vaken ut, och blyg. Söt!!
Bild 3 var ju döläcker!! Men jag hade nog valt att lägga den bilden på höjden istället, för att få mer fokus på ekipaget och inte bakgrunden. Men det är ju upp till hur man själv vill att den ska se ut :)
"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."
#5 just nu sitter jag vid en annan dator, men jag kan prova att beskära den på höjden senare :)
tack för kritik, som sagt är bilderna tagna under Elitloppsdagen och därför är det extra mycket saker i bakgrunden än på en vanlig travdag. bild 3 tycker jag visar hur mycket liv och rörelse och festligheter det är på elitloppet
Bild 1 : Skulle ha beskärt så det inte är så mycket luft över hästen , annars fint !
Bild 2 : Had velat ha lite mer luft framför hästen så det inte blir så trångt . Jag tycker även att hästen försvinner lite i bakgrunden , men som sagt inte så mycket att göra åt .
Bild 3 : Gillar bilden ! Men skulle vilja att hästen antingen var längre åt det vänstra hörnet , eller att bilden var på höjden .
#3 Kanonfin! Skulle nog passa bättre i stående format, saknar lite förgrund nu. Annars riktigt fin, gillar faktiskt de lila flaggorna i bakgrunden, passar hästens färg =)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
3:e bilden var riktigt läcker i färgerna!
Det enda som saknades på 2:an var en renare bakgrund, annars var det en riktigt, riktigt fin bild! Taget i ett jättebra stegmoment! Härligt jobbat!
Kanonfina bilder! Syns inte att det är första gången du fotar med system. :)
Superfina!! :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus