FOTOUTMANING #32 - Rädsla
===
Detta är en fortlöpande utmaning där den som "vinner" vinner äran och även ansvaret att hålla i nästa omgångs utmaning, dvs komma på ett tema, lägga ut utmaningen, utse en vinnare, andra och tredje plats och publicera det.
Alla bilder är välkomna, både opublicerade och tidigare publicerade bilder bara de har hästanknytning.
Tidigare teman:
_Fotoutmaning #1: Lycka
Fotoutmaning #2: Ovanlig
Fotoutmaning #3: Kärlek
Fotoutmaning #4: Otur
Fotoutmaning #5: Sommarkänsla
Fotoutmaning #6: Ensamhet
Fotoutmaning #7: Mod
Fotoutmaning #8: Gemenskap
Fotoutmaning #9: Glädje
Fotoutmaning #10: Färgstarkt
Fotoutmaning #11: Tävling
Fotoutmaning #12: Lek
Fotoutmaning #13: Vild
Fotoutmaning #14: Ilska
Fotoutmaning #15: Fart
Fotoutmaning #16 Lugn
Fotoutmaning #17: Gammalt
Fotoutmaning #18: Vinter
Fotoutmaning #19: Konst
Fotoutmaning #20: Julkänsla
Fotoutmaning #21: Sjuk Situation
Fotoutmaning #22: Hoppning
Fotoutmaning #23: Hingstar
Fotoutmaning #24: Unga År
Fotoutmaning #25: Utstrålning
Fotoutmaning #26: Frihet
Fotoutmaning #27: Mystik
Fotoutmaning #28: Fara
__Fotoutmaning #29: Svartvitt
__Fotoutmaning #30 - Födelsedag
Fotoutmaning #31 - Barnsligt_
Regler:
- ***Posta *ett (1)* foto som du själv har tagit och tycker representerar temat.***
- Lägg gärna till information om var, när och hur.
- Personen som väljer temat utser "vinnaren" samt andra och tredje plats och den som kommer på första platsen väljer temat för nästa omgång.
- Utmaningen pågår i 7 dagar plus två dagar att utse "vinnarna". Den som håller i utmaningen får gärna motivera sitt 1a, 2a och 3e val!
Temat för denna utmaning är Rädsla. Alla olika tolkningar är välkomna så länge de har hästanknytning. Du är välkommen att posta bidrag fram till kl. 23:59 den 29 maj.

Hehe. Jag visste inte att skena innebar att hästen inte ser eller hör någonting etc? Haha, trodde bara att det var att den galopperade vääldigt fort och typ, hejdlöst.. Jag borde inte få kalla mig hästmänniska ;)
En häst från GBG Horse Show var väldigt skrajsen av sig och reste sig så fort han hade möjligthet.

Undrar hur rädd den här tjejen var på en skala just när jag tog denna bild..
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Rensade i tråden.

rädsla
Mac Gywer<33
var uthyrd kom tillbaka (vanvårdad) med belastningsfång pga. de itne hade skött hovarna på honom hovbenet roterade han fick röta mellan hovbenet och hovväggen osv. nu 1 år senare är han nästan helt återställt
ingen fattar vad f*cking rädd man är när ens älskade är nära döden fler än 3 ggr på ½ år
på bilden -fångställning

en fråga, får bilden vara redigerad? xd
#23 ja!

Jag har en jätteotäck bild där hästen får bommen mellan frambenen och stupar rakt ner på nacken med ryttaren före men vet inte om jag vill lägga ut den då jag känner ryttaren lite…
Gick inte riktigt så bra med ryttare eller häst sen :(

#27: Gud vad tråkigt, är dom återställda nu? för drygt någon vecka sedan dog en ponny på hopptävlingar då den hoppade av för tidigt och hamnade mitt i hindret. Hästen krossade båda framknäna och fick avlivas på plats :(
#28 Ponnyn har nog fortfarande muskelsträckningar och ont i ryggen osv. men tror att ryttaren är på bättringsvägen från den allvarliga hjärnskakningen och uppsmashandet av näsan …

#30 Man får endast redigera lite. Berätta om vad du fixat på bilden.

#Okej, det var just det jag undrade. Svaret jag fick var att de var tillåtet att redigera, men jag byter gärna bild om denna inte tillåts :)

#32 Tycker den är fin. :) Det är iallafall domarren som bestämmer det..

Jag godkänner bilden, tycker inte den är överredigerad då hon bara tycks ha lagt in lite effekter i bilden
Kom igen nu människor, mer bilder, tävlingen avgörs om 2 dagar! ;)

Flickan i vänster i bild (på väg ut ur bilden) blev jätterädd då deanna travhäst började gäspa och visa tänderna efter ett hårt tränings/fotopass^^
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Kom igen nu människor sista dagen att anmäla sin bild =D ;D

#37 När kommer resultatet? =)

#38 Antagligen senare ikväll eller imorgon :)
#39 Åh, det är Malin och Mac ju :D

#42 Den hästens blick ser så sorgsen ut… vet inte varför… ;)
#43, håller med, precis som "åh nej, inte en fluga till" :P Men hade inget o göra så skickade med den iaf, trots att den inte stämmer helt överens med "rädsla" x)
"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."

#45 Tyvärr är du för sent ute, tävligen avslutades igår kväll :)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se