Porträtt
Söt häst, men jag tycker inte riktigt om bilden, tyvärr. För det första känns det inte som att du var i nivå med hästens ögon, bilden känns tagen lite ovanifrån. Sedan så tycker jag att det ser väldigt klonat ut. Jag har ingen aning, men skulle helt vilt gissa på att du klonat bort kanske en grimma och något i bakgrunden till höger.
Kan inte annat än att hålla med Lina.
Huvudet ser nästan ditklippt ut. Ögonen saknar uttryck. Tyvärr!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Haha, syns det så tydligt? ;) Får öva mer, ja, grimman var bortklonad :p Själv tyckte jag om att bakgrunden såg "målad" ut eller vad man ska säga, men tack för att ni tog er tid att svara!
Går det inte att måla ett "blänk" i hästens ögon?Har hört att hästfotografer brukar göra det om det inte kom med på bild..
#0 - Håller med Lininaa och Attlid, bakgrunden är alltid svår att jobba med när det gäller kloning så det är svårt att få till den men det är bara att öva! Du tror inte att vi skulle kunna få se orginalet?
#4 - Självklart går det men då måste det göras snyggt och noga så det inte ser ditmålat ut :)
Maggan
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
#5 Jag har inte klonat bakgrunden, bara en tunn eltråd ;) Visst, skickar den alldeles snart.