Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 04-kritik-hästsport
Läst 578 ggr
elinnn
0

17-18 Dressyrtävling

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Laddar upp några bilder sedan helgens nationella dressyrtävlingar. Vill gärna ha kritik! :)

Bild 1

elinnn
0

Bild 2

elinnn
0

Bild 3

elinnn
0

Bild 4

elinnn
0

Bild 5 

Det var några av bilderna sen i helgen, kommentera gärna! :)

ElinH
0

Fina bilder, men om jag ska vara lite kritisk så tycker dock att det är lite för mycket luft framför hästen på samtliga bilder, prova att försöka få den lite mer centrerad, kanske beskära lite.
Visst ska det vara luft framför hästen så man får känslan av att den rör sig framåt, men det får inte bli för mycket.
Bra jobbat! :)

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

elinnn
0

#5: Tack så jättemycket!Ska tänka på det :)

Roxannee
0

Vrf lägger du ut dom så små?

ElinH
0

#7 Det känns väl ganska självklart? Eftersom hon inte vill att någon ska ta dem av henne antagligen.

/ ElinH

Lininaa
0

#8 Så behöver det väl inte alls vara, men visst kan det. Bilderna kanske är anpassade efter en hemsida eller liknande. Dessutom tror jag inte man behöver vara så rädd för bildstölder här inne.

Tycker för övrigt att det är synd att de är så små, det blir svårt att se detaljer o.s.v.

Roxannee
0

#8 men haha huuur f*n kunde jag veta det!? VIssa folk kanske inte är lika smarta och galet insatta i detta som du!?  Tänk lite seriöst :S:S:S

Roxannee
0

+ Att det står text på bilderna så det "går" ju inte att ta dom!?

där fick du!

ElinH
0

#9 Men vem som helst kan bli medlem här och se bilderna och i och med det också ta dem. (Tänker mest på de bildgalna stallet.se medlemmarna).  
Men visst, de kan också vara anpassade för hemsidan, det tänkte jag inte på. ;)

#10 Oj, lät mitt inlägg så otrevligt? Det var absolut inte meningen att det skulle göra det! Däremot tycker jag att du beter dig på ett väldigt omoget vis när du skriver som du gjorde i inlägg 11! Vill du diskutera saken är du välkommen att skicka pm till mig så kan vi reda ut saken om du känner att det behövs.

/ ElinH

Roxannee
0

#12 nej finns absolut ingen anledning att jag skulle vilja prata med dig! nej för du vart bara lite ägd i mitt inlägg 11. eftersom du inte kom på de själv innan mig :/  ;)

karinlindberg
0

Waa.. Drama på Hästfoto iFokus! Haha, ursäkta uttrycket, men; LOL på #10,11,13 :)

Magster
0

Men snälla ni, ni kan väl för det första låta elinnn svara på frågan innan ni har debatt om den.
Och jag tycker precis Lininaa att hon kanske anpassat dem till en hemsida och kanske inte orkar redigera om dem, så är det för mig med, mina bilder på min hemsida är hemskt små varav en av anledningarna är att jag inte vill ha dem stulna.
Manet menade väl inte att vara otrevlig utan såg det nog bara själv som en självklarhet varför de kunde vara små Roxannee.
Jag tycker även att du, Roxannee, är mycket otrevlig och inte det minsta shjysst mot de andra som bara svarade på din fråga. Här på forumet är vi inte ute efter att "äga" andra med våra kunskaper eller åsikter.

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Magster
0

Förlåt elinnn för att vi våldtog din tråd, jag tycker dina bilder blev mycket fina. Du fångar stegen bra och bilderna är rena och sköna att titta på, dock säger jag detsamma som Manet, lite mycket luft framför ibland annars är de näst intill prickfria, keep up the good work! :)

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Roxannee
0

Har pm:at dig Magster.

Återgå till ämnet tycker jag nu!  

Anna
0

Nu tycker jag att vi lugnar ner oss lite, finns absolut inga anledningar att bråka.

Bra att det löst sig. Nu kan tråden återgå till ämnet.

Anna, sajtvärd

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se